Turchia duveria sviluppà u trasportu ferroviariu è marittimu per diventà una basa logistica

Dichjarà chì u bilanciu cummerciale in u mondu hà cambiatu è questu hà aumentatu a pussibilità di a Turchia diventà una basa logistica, u Direttore Generale Turchia di DHL Supply Chain, Hakan Kırımlı, hà dettu: "Hè necessariu di creà paesi logistichi. A pianificazione strategica hè ancu necessaria. Caricà nantu à l'autostrada ùn hè micca abbastanza. "E cunnessioni portuali è ferroviarie facili sò un must", disse.

DHL hè a più grande cumpagnia di u mondu in u campu di a logistica. DHL Supply Chain hè a Cumpagnia di Supply and Logistics Solution Company. DHL, chì hè dispunibule in quasi tutti i paesi di u mondu, opera ancu in 75 paesi cum'è DHL Supply Chain. Avemu scontru cù Hakan Kırımlı, General Manager di DHL Supply Chain in Türkiye. Avemu parlatu cù Hakan Kırımlı nantu à l'effetti di u cambiamentu in i equilibri ecunomichi di u mondu nantu à u settore logisticu è i cambiamenti sperimentati.

  • Prima, andemu à cunnosce. Avete graduatu da l'Università Boğaziçi, Dipartimentu di Amministrazione di l'Affari. Aghju da dumandà prima. Chì era a vostra prima sperienza di travagliu? Induve site natu è chì scole avete studiatu ?

Sò natu in Istanbul. Aghju studiatu à l'Università Boğaziçi. prima di quessa Kabataş Aghju finitu u liceu. Aghju fattu banca per 2 anni. Aghju ancu travagliatu mentre facia u mo maestru. Dopu avè travagliatu in u Foreign Trade Bank, aghju cambiatu settori.

  • Avete travagliatu prima di studià? Cumu avete fattu i primi soldi in a vostra vita?

Aghju studiatu cù una borsa di studiu. Kabataş Aghju datu lezioni private mentre studiava in u liceu. Puderaghju dì chì aghju guadagnatu u mo primu soldi allora. Aghju avutu pocu sperienza in l'affari. In u liceu, faciamu sacchetti di carta è li vendevamu à i marketers. Dopu avè travagliatu in u bancu per 2 anni, aghju trasfirutu à Vepa Group. À quellu tempu, Vepa era un gruppu di cumpagnie è avia 7 cumpagnie. Ùn avia micca prughjetti di travaglià in un bancu, sapia chì vulia trattà cù prudutti piuttostu cà soldi. Vepa avia magazzini à quellu tempu. L'affari principali era cusmetichi. Aghju acquistatu sperienza in vendita è marketing quì. Aghju lasciatu quì à u livellu di direttore generale. Aghju travagliatu per 9 anni. Aghju cambiatu à a catena Spar Dutch. Ci sò stati sviluppi rapidi quì. Fiba Holding hà compru Spar. A so marca di supermercatu era GIMA. Uniti sottu à quellu paraplu. Doğuş Group hà ancu acquistatu Macro à quellu tempu. Sò andatu quì cum'è direttore generale. Aghju travagliatu in questi travaglii finu à DHL.

  • DHL hè u giant mundiale. Leader di u mercatu in parechji paesi. Quantu hè grande in Turchia?

DHL Supply Chain hè una struttura assai impurtante in DHL. DHL Supply Chain hè dispunibule in 75 paesi. DHL hè presente in più di 200 paesi. Puderaghju dì chì ùn ci hè micca un paese chì DHL Express ùn ghjunghje micca. Comu dite, DHL hè a più grande cumpagnia di logistica in u mondu. Supply Chain A supply chain di DHL. DHL hà una dimensione di più di 52 miliardi di euro.

  • U settore logisticu hè ancu cresciutu rapidamente in Turchia. Quantu hè DHL in Turchia?

U settore vale 80 miliardi di lire in Turchia. Türkiye DHL hà una dimensione di più di 1 miliardi di lire. Türkiye hà un postu impurtante trà 75 paesi. In a regione Europa, Mediu Oriente è Africa. Cum'è una piccula regione in i paesi di l'Europa orientale. Ci sò 6 paesi in stu gruppu. Frà questi, u paese cù u fatturatu più altu hè Türkiye. Türkiye hè avanti trà Russia, Ungheria, Repubblica Ceca, Pulonia è Slovacchia. In u Gruppu DHL, Türkiye hè trà i paesi di priorità d'investimentu. Un pianu di crescita aggressivu hè in effettu. Ci sò aspittà seria.

  • Quantu crescita hà mostratu l'annu passatu?

Avemu crisciutu da 2011 per centu in 35. Aspittemu una crescita di 2012 per centu in 20. Türkiye cuntinueghja à sorprenderà cù u so ritmu di crescita.

  • A tensione cù a Siria ùn hà micca un impattu ?

Ùn hè accadutu. Malgradu tuttu ciò chì hè accadutu, ùn ci hè micca impattu nantu à a logistica.

  • Türkiye s'impegna à fà un avanzu in l'esportazioni. U settore logisticu hè ancu una parte assai impurtante di questu. Turchia hà bisognu di una svolta in u settore logisticu per ottene i so obiettivi 2023. Chì deve esse fattu prima?

U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè coordinatu per questu. Un cunsigliu hè statu stabilitu. U Master Plan di Logistica hè in preparazione. Semu ancu in questu. Stu pianu hè assai impurtante. Per ghjunghje l'obiettivi d'esportazione 2023, Turchia deve avè centri logistichi, pudemu ancu chjamà paesi logistichi. Türkiye deve ancu esse a basa logistica di a regione.

  • Ùn ci hè micca una lege logistica in Turchia ...

Iè. Turchia ùn hà ancu una lege logistica. Per ottene grandi scopi, questi anu da esse pulitiche statali, micca pulitiche di u guvernu. A lege hè necessaria. Sta lege deve esse una lege chì vede u cambiamentu in u mondu è hè cuncepitu in cunseguenza. Türkiye face un prugressu in questu campu. U Bancu Mundiale hà ancu studii nantu à e basi logistiche. Ci sò cambiamenti assai impurtanti in a regione.

  • Chì sò questi ?

Ci sò ancu investimenti infrastrutturali in Turchia. In questi studii, Türkiye si trova in u 155esimu postu trà 53 paesi. L'investimenti in l'infrastruttura, i figuri d'importazione-esportazione, è a facilità di sdoganamentu sò cunsiderate per dì questu. Ci sò prublemi cù a legislazione in Turchia. Questi bisognu di cambià. A rapidità hè necessaria. I centri logistichi sò necessarii.

  • Questu hè statu dettu per un tempu assai longu. Inoltre, l'opportunità di trasportu alternativu sò limitati in Turchia. Hè pussibule diventà una basa logistica cù solu trasportu stradale?

Hè necessariu di creà paesi logistichi. Questi sò ancu previsti. Ma cum'è avete dettu, queste sò una di e parti più impurtanti. A pianificazione strategica hè ancu necessaria. L'autostrada ùn hè micca abbastanza, è ùn hè micca abbastanza avà.

  • Ci hè un esempiu da Germania. A sede di DHL hè ancu quì. I bilanci ecunomichi in u mondu cambianu. Chì sò i vantaghji di Turchia?

U bilanciu di u cummerciu in u mondu hè cambiatu. I saldi di impurtazione-esportazione cambianu. Stu cambiamentu aumenta a pussibilità di Turchia diventà una basa logistica. E caratteristiche cunnesse à u mare, a strada è l'aria sò richieste. Cum'è l'avemu dettu, a carica nantu à l'autostrada ùn hè micca abbastanza. A gestione è u transitu di merchenzie da Turchia hè ancu cunvene. Per fà queste cose, sò necessarii cambiamenti rapidi in l'infrastruttura è a superstruttura. Cunnessioni facili portu è ferrovia sò un must.

usu di ferrovia 5%

  • Quantu hè u trasportu ferroviariu utilizatu attualmente?
    A ferrovia hè aduprata circa 5 per centu in Turchia. I cunnessione sò impurtanti in u trasportu cumminatu. Türkiye deve aduprà più ferrovie è maritime.

Esse una basa logistica significa avè un muvimentu veloce è fora. Ci hè ancu bisognu di regulamenti legali per assicurà questu. In DHL Supply Chain, l'enfasi hè nantu à u trasportu stradale. U 9 ​​per centu hè pigliatu da l'aria, u mare è a ferrovia.

  • Chì settori serve u più?

Servimu principalmente a salute, l'automobile è i cunsumatori. U settore di u retail hè ancu crisciutu in l'ultimi anni. L'industria di l'automobile hè ancu impurtante per DHL. I settori di a tecnulugia, di a salute, di l'automobile è di u retail sò impurtanti per noi. Semu u capu di u mercatu in Turchia in u settore di a tecnulugia. Travagliemu cù tutte e cumpagnie di tecnulugia in Turchia.

  • Quantu spaziu di almacenamentu avete?

Semu in 21 mila metri quadrati in 370 posti diffirenti. Avemu da ghjunghje à 400 mila metri quatratu prestu. Questa hè una dimensione impurtante in u settore. DHL hè di granu u capu in u so settore in termini di facilità. Avemu magazzini frigoriferi per i servizii di l'alimentariu, mantenemu i prudutti in diverse zone di temperatura. Mantenemu i prudutti congelati à minus 25 gradi è li spedimu in un ambiente friddu. Avemu ancu zoni friddi di 2-8 gradi. Avemu diverse flotte di veiculi è fornitori per i settori alimentari, farmaceuticu, di cunsumatori è di l'automobile. Avemu 180 veiculi di i nostri. Stu numeru duppieghja cù i partenarii strategichi. Quandu guardemu i movimenti di i veiculi, avemu più di 6500 movimenti di veiculi per mese. Avemu sempre monitoratu l'alimentariu è i prudutti farmaceutici chì sò prubabilmente guasti.

A Corea di u Sud hè andata à l'offensiva

  • Ci hè ancu attività in u settore logisticu. Cumu ti affettava a cumpetizione ? L'imprese europee è americane avianu un putere incrollabile ...

True, ma avà ci sò ancu cumpagnie Far Eastern è Coreani in a cumpetizione. È cumincianu à avanzà in certi spazii. A Corea di u Sud face una svolta impurtante. U settore logisticu crescerà rapidamente in Turchia. Righjunghji i figuri di crescita 3-4 volte a crescita di Türkiye per un bellu pezzu. Attualmente, ci sò cumpagnie in Turchia chì rispondenu à i so bisogni logistichi. Queste cumpagnie rinunceranu à questu per diverse ragioni.

Ci hè una carenza di persunale qualificatu

  • Siccomu l'industria logistica hè cresciutu in l'ultimi anni, i dipartimenti di logistica sò stati ancu aperti in l'università. Ci hè ancu una carenza di persunale qualificatu in u settore. Sò i dipartimenti universitarii aperti abbastanza?

Ci hè sempre bisognu di e scole per furmà u persunale per u settore logisticu. Cuminciò à apre pianu pianu. A mancanza di persunale qualificatu cuntinueghja. Assumimu i diploma di logistica. Avemu ancu bisognu di persunale chì serve diversi settori. Avemu bisognu di ingegneri chimichi è carpentieri chì assemblenu mobili. Hè per quessa chì a logistica hè un settore impurtante.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*