Munizioni militari esplusioni à a stazione di treni Donguz in Orenburg, Russia

Munizioni militari esplusioni à a stazione di treni Donguz in Orenburg, Russia. L'esplosione chì hè accaduta in l'area di teste militari si sparse à u trenu carricu di 40 vagoni di munizioni.

Migliaia di persone cuminciaru à esse evacuate da dui paesi vicini, cum'è l'esplosioni assai putenti chì sò accadute una dopu à l'altru creanu una nuvola di fumu chì coprì tutta a regione.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di Situazioni d'Urgenza di Russia, "a cità di Donguz hè stata parzialmente evacuata. L'autostrada Sol-Lipetsk era chjusa à u trafficu. I vagoni di munizioni in a stazione di treni sò stati ancu affettati da l'esplosioni accadute à 10.57:XNUMX ora di Mosca. dichjarazioni sò state incluse.

U Ministeru di l'Affari Interni hà dichjaratu chì e unità militari anu cuminciatu à travaglià in a regione è u focu hè sottu cuntrullatu. Hè ancu trà l'infurmazioni chì ùn ci hè nimu chì hà persu a so vita in u disastru incidente.

U Ministeru di a Difesa hà fattu una dichjarazione annantu à l'esplosione in a zona militare di Donguz. SözcüIgor Konashenkov hà dettu chì ùn ci era micca morti o feriti in a zona induve l'esplosione hè accaduta, è chì tutti i suldati scappavanu in modu sicuru.

Hè nutatu chì l'area induve l'esplosioni anu accadutu era una zona di prova militare, è a munizione inutilizata hè stata distrutta quì.

L'esplosioni sò spessu in i magazzini militari in Russia recentemente. Mentre chì 95 persone sò stati feriti in l'esplosione in a regione Udmurtia à a fini di ghjugnu, l'esplosioni anu accadutu in u depositu militare di Primorsk u 18 di maghju è in u depositu militare di Khabarovsk u 30 di maghju.

Surghjente: http://www.e-haberajansi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*