Demande è Agenda di u Cluster di u Sistema Ferroviariu

Rail System Cluster
Rail System Cluster

Esigenze è Agenda di Rail System Cluster: OSTİM hè una cooperativa stabilita per "furnisce un locu" per quelli chì pruducianu beni è servizii. Oghje, hè una zona di pruduzzione in u core di Ankara induve l'equipaggiu assai diffirenti hè pruduttu è u serviziu hè furnitu. A gestione OSTİM hà capitu chì ùn hè micca abbastanza per sviluppà u spaziu solu, ma ancu l'impurtanza è u valore di sviluppà a qualità è a quantità di l'opere inseme. L'idea chì ùn hè micca abbastanza per aumentà a capacità intellettuale nantu à u pianu individuale è chì hè necessariu di sviluppà a capacità di u sistema hè diventatu in passione, è l'amore hè stata perseguita.

E cità in u nostru paese si sviluppanu rapidamente. I guverni lucali facenu "investimenti in u sistema ferroviariu" (tramway, sistema di ferrovia leggera è metro) in cità cù una populazione di più di 500 mila. Un studiu hè statu iniziatu per mette in risaltu "uppurtunità di cuntribuzione domestica" in a produzzione di l'equipaggiu per i sistemi ferroviari. Un "Rail Systems Cluster" hè statu furmatu ... Una "reunione di valutazione" hè stata fatta cù a participazione di i fabricatori in diversi campi chì puderanu furnisce input à u sistema. Alcune idee sò state à u primu pianu à a riunione:

  • "Pudemu aumentà a tarifa di cuntribuzione domestica sopra u 70 per centu in tecnulugia standard.
  • "U nostru paese hà potenziale in u software, pudemu pruduce ogni tipu di software in pocu tempu.
  • » Ci sò gravi carenze in l'adattazione à l'attrezzi è à l'attrezzi elettronichi ; Pudemu superà cù una pulitica è una pratica coherente.
  • ” In cunsiderà a dumanda creata da l'urbanizazione in u nostru paese, l'accelerazione di l'urbanizazione in u mondu sanu è l'aumentu di a necessità di trasportu urbanu, simu di fronte à una dumanda assai seria.
  • "Prima di tuttu, hè necessaria una "legislazione dinamica" per u nostru paese. In questu cuntestu, i cuntratti publichi è i cuntratti di licitazione anu da esse riorganizzati basatu annantu à l'analisi costi / benefici naziunali.
  • "In a situazione attuale, un prucessu in quale circa 33 tippi di veiculi sò impurtati è u nostru paese hè diventatu un cumpletu "dump di veiculi" avanza rapidamente.
  • "I sistemi di trazione di u mutore è di u cunduttore sò a "zona di produzzione critica". Per u successu in questu sensu, scontri chì portanu i rializazioni attuali à un livellu più altu sò necessarii.
  • Ci hè bisognu di cuncepimentu è implementazione di pulitica chì aumenterà a tarifa di "contribuzione domestica" in a produzzione di u sistema ferroviariu cù una "Politica statale" chì piglia in contu tutte e pussibulità è limitazioni.
  • "Hè ancu necessariu di riprogettà i supporti di R&D secondu i novi obiettivi per esse determinati, per determinà e priorità è per calculà u livellu di impattu ...

I cumenti detallati sò stati in a notizia di u ghjurnale Dünya ... Siccomu Rail Systems hè principarmenti un campu tradiziunale orientatu à a produzzione, pare esse una di e zone di produzzione induve pudemu "creà un vantaghju competitivu".
U "Cluster di Sistemi Ferroviari" deve determinà a so propria area di rispunsabilità è e priorità di u compitu... A nostra raccomandazione hè di piglià rapidamente i seguenti passi:

1. Rivedemu u nostru modu di fà affari: L'osservazione chì avemu fattu in a prufundità di u nostru paese prova chì ùn avemu micca interrugatu assai u nostru "metudu di fà affari". Ùn avemu micca ghjuntu à u stadiu di fà affari cù "fichi" chì sò basati nantu à una ricerca, rapportu, ducumentu è infurmazione, chì mette in scrittura "justificazioni credibili", chì incarnanu infurmazioni è idee cù analisi di benefiziu / costu. Questa attitudine ci mette in a trappula di u "approcciu frammentariu". L'avvicinamenti chì cunsidereghjanu u "tuttu" di u prublema soffrenu ancu di percepzioni reduccionista. Per quessa, u "Rail System Cluster" deve prima interrogà u "stile di fà affari". Un ripartimentu di ciò chì avemu fattu finu à avà deve esse à manu.

2. Ci hè una mancanza di infurmazione chjaru: U sicondu passu per u Rail System Cluster per esse successu hè di risponde rapidamente à a necessità di infurmazione chjara. In quale zona di produzzione avemu a prestazione per cumpete ? Per risponde à a quistione, avemu bisognu di infurmazione chjara nantu à e risorse à a nostra dispusizione. Dicemu è scrivemu assai: Ci sò trè passi per prutege a nostra esistenza in u mondu d'oghje. Avè una infurmazione chjara, cuurdinendu e risorse in modu efficace è cuncentrazione in aree specifiche.

Prima di pudè fà u Rail System Cluster successu, un "inventariu dinamicu" di u settore deve esse preparatu ... Un spartitu di tutti i posti di travagliu chì furniscenu input è cuntribuisce à u settore deve esse fattu. A nostra cunniscenza di l'esperienza, u sapè fà, a capacità è e pussibulità tecniche di questi posti di travagliu deve esse abbastanza. In una manera più tecnica, se a nostra cunniscenza di u "capitale fisicu esistente" ùn hè micca abbastanza, investimenti innecessarii ponu esse fatti mentre creanu una nova capacità è opportunità tecniche. Un strumentu assai basicu per prevene l'acquisti innecessarii di u bancu di travagliu è l'investimenti tecnologichi hè di avè "cunniscenza chjara".

3. Crià una lingua cumuna : U Rail System Cluster hè un passu assai impurtante. Agisce inseme cù una urganizazione esperta cum'è ÖSTİM crea l'uppurtunità di utilizà l'esperienza, a cuscenza è a perspettiva di parechji anni. Stu sottosettore hà bisognu di "creà una lingua cumuna" per fà u passu fattu sottu a guida di OSTİM un passu più altu ... Bursa, Eskişehir, Sakarya, Sivas, Konya, Kayseri, Ankara etc. E nostre regioni cù l'accumulazione di u sistema ferroviariu ùn devenu micca agisce separatamente. L'impurtante hè di attivà a cunniscenza di u nostru paese nantu à u sistema ferroviariu; In stu riguardu, ùn si deve esse pigliatu in a trappula di a percepzione di « a cultura di a cità, nè mè nè nimu ». Suggerimenti basati nantu à una « lingua cumuna » deve esse presentati à a vulintà pulitica è à a burocrazia per pudè vince inseme agiscendu inseme, cresce a torta.

Cum'è "l'infurmazione ugettiva nantu à e nostre pussibulità è limitazioni" basatu annantu à un inventariu dinamicu hè impurtante, cusì sò i valori cumuni, a vulintà cumuna, i benefici cumuni, i prughjetti cumuni è l'istituzioni cumuni derivati ​​da l'infurmazioni oggettive. A basa di spiegà, capiscenu, sparghje, approfondisce, diversificà, culurite è arricchisce tutti questi sforzi cumuni chì creanu unità di putere è efficacità hè a "lingua cumuna".

U Rail System Cluster faci u sforzu necessariu nantu à una "lingua cumuna"; Se ottene risultati efficaci, soprattuttu a cuntribuzione di i media aumenta. I media cumpiendu u so scopu in a compilazione, imballaggio è distribuzione d'infurmazioni quandu informa in una lingua cumuna.

4. U bisognu di una legislazione dinamica: Unu di i passi più impurtanti per aumentà u livellu lucale di pruduzzione in Sistemi Ferroviari, per risponde à i bisogni domestici, è per valutà u putenziale chì hè apparsu in u mondu hè a "legislazione dinamica". Per esempiu, i "cuntratti" di l'acquistu publicu sò l'oggettu di lagnanze custanti... Parlemu di cuntratti chì specificanu l'indirizzi... Interroghiamoci : à a tappa d'oghje, avemu purtatu e pruposte legislative chì cuncernanu l'inseme di i sistemi ferroviari, cumpresi i cuntratti. , à a burocrazia è à a vulintà pulitica ? Avemu trasmessu e similitudini di a legislazione applicata in u stessu settore in u mondu sanu, e sfarenze, e pussibulità è e limitazioni di u nostru paese, i "testi di bozza" chì maximizanu u benefiziu di u nostru paese è minimizzanu i costi ?

Di tantu in tantu, dicemu è lagnamu chì a burocrazia è i pulitici ùn anu micca abbastanza esaminà è cunnosce e cundizioni reali di u paese. Cum'è a ghjente di Kayseri dice, u principiu di "ùn lagnà micca, esse cumpetente" ùn vene micca in a nostra mente. Avà, una di e rispunsabilità principali di u Cluster di u Sistema Ferroviariu hè questu: Avemu da mette e pruposte legislative da esse preparate inseme cù l'avucati è i pratichi in scrittura è trasmettenu à i partiti pertinenti. Se partemu cù una percepzione "demandista". , seremu ficcati in una strada morta chì ùn avemu micca pussutu sbarazzarsi di circa 70 anni.

5. Surveglianza è tutela istituzionale: Società chì anu istituzioni funziunanti è riduce i deviazioni da i principii è e regule attraversu a supervisione istituzionale è u cuntrollu si uniscenu à a caravana di u sviluppu. U Cluster di u Sistema Ferroviariu deve ancu chjarificà u so disignu per l'istituzioni per ghjunghje à i scopi previsti. Chì tipu d'istituzioni cumuni sò vulsutu esse creatu. Chì serà l'autorità di surviglianza è di surviglianza di queste istituzioni in quantu à e strategie previste ? Cumu seranu determinati i limiti di l'autorità è di a rispunsabilità per correggerà e deviazioni è assicurà u prugressu?

U Cluster di u Sistema Ferroviariu deve fà cunsiglii chjaru nantu à a "struttura istituzionale è u funziunamentu" cù e "pruposte legislative".
5. Pulitica statali: In i discussioni di u Rail System Cluster, quasi tutti anu enfatizatu a "necessità di definisce una pulitica statale" chì ùn cambia micca spessu è ùn si differenzia micca cum'è i guverni cambianu, per utilizà i putenziali di u paese. Cum'è osservatu in u sviluppu di a Corea di u Sudu, a direzzione di a pulitica statale hè assai impurtante ... Tuttavia, una tale pulitica hè efficace quandu hè basatu annantu à i bisogni reali chì saranu determinati da quelli chì sò rispunsevuli. Questu hè bisognu di quelli chì sò incaricati di definisce chjaramente è precisamente ciò chì volenu.

"Politica statale" hè una espressione assai generale è categurica. Hè necessariu di clarificà i dettagli di i cumpunenti è i cuntesti di sta narrazione. Chì vulemu ? Perchè u vulemu ? Chì ci hè u benefiziu di ciò chì vulemu ? Chì sò i costi di ottene abbastanza di a nostra dumanda? Cumu hè stabilitu u equilibriu di u benefiziu è u costu? Chì ghjè a dimensione di u tempu di e nostre richieste? Vulemu un supportu cuntinuu o prevedemu transizioni graduali ? Semu in favore di una struttura cumpetitiva o di una percepzioni prutizionista ? Etc. A vuluntà pulitica ùn hà micca rializatu a « prupunimu una pulitica statale » fendu e dumande quant’è pussibule, discutendu è dendu e so risposte senza lascià lacune ?

6. A prumuzione bisognu: Move u travagliu fattu per apre l'ambienti dopu à e porte chjuse hè un altru cumpunente di u modu di fà affari. U primu passu di a prumuzione hè di portà a cumunicazione trà i pruduttori determinata da l'inventariu dinamicu à a densità, a prevalenza è a prufundità necessaria ... Un settore chì ùn pò micca cumunicà chjaramente trà elli crea "confusione" utilizendu diverse lingue in a cumunicazione media è trascuratendu i cumpunenti di u cuncettu. Prima di tuttu, a creazione di cumunicazione trà l'ufficiali di u settore è l'infurmazione curretta di i media dopu à un passu sò strumenti assai impurtanti chì affettanu u sviluppu di u settore.

A cumunicazione interna, informà i media, furmà l'opinione publica è furnisce un supportu di massa sò modi efficaci per prutege i diritti è l'interessi di u settore. Se dumandimu quantu facemu a nostra parte per avanzà in questa strada, è se determinamu e nostre pussibulità è limitazioni, aumentemu a nostra credibilità in a publicità è avemu più energia di massa daretu à noi.

7. Valutazione : U successu di u Rail System Cluster hè significativu in parechje manere diffirenti: Prima, hè un indicatore di quantu pudemu usà i nostri putenziali esistenti in una zona di produzzione induve tecnulugie tradiziunali è tecnulugia avanzate sò aduprate inseme ... Se vulemu cambià da mediu. ticnoluggìa dâ tecnulugii avanzata è fà a pruduzzione cù un altu valore aghjuntu, hè più impurtante chè a pruduzzione di sistemi ferroviari ùn pò esse un esempiu adattatu. Siconda, se vulemu misurà a nostra capacità intellettuale è di sistema in u campu di l'inventariu, chì hè una fonte chjara d'infurmazioni, è a legislazione chì riduce i costi di transazzione è crea fiducia, i sistemi ferroviari sò una zona di produzzione adattata. In terzu, i sistemi ferroviari includenu tecnulugii elettronichi è informatichi, è ancu tecnulugii tradiziunali.Hè ancu un locu induve pò esse significativu per creà transizioni appropritate trà e tecnulugia è per dà esempi di usu di tecnulugia olistica.

Quandu finiscinu di sparte e mio osservazioni, faraghju a chjama classica: ùn vogliu micca cunferma di ciò chì aghju dettu; Vogliu fà un sforzu per capisce ciò chì vogliu dì. S'ellu ci sò quelli chì anu dissensu, spergu di scriveli è di publicà in questa colonna. Credu chì ci vole à ghjunghje à una mente cumuna, chì hà prufundità è efficacità, argumentendu assai forte.

Fonte: RÜŞTÜ BOZKURT / U BOTTOM OF THE ICEberg

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*