Record storici in ESHOT, İZULAŞ, İZBAN, Metro è İZDENİZ

Cù u sviluppu di l'opportunità di trasportu publicu è a proliferazione di alternative in İzmir, u numeru di passageri hà cuminciatu à aumentà ogni ghjornu chì passa. A cumissioni di u Sistema Suburbanu Izmir, l'Egeu hà apertu in u Metro

Grazie à e stazioni di l'Università-Evka-3 è à a cumissioni di novi autobus, u numeru di passageri di ogni ghjornu avia righjuntu 1,5 milioni di pocu tempu. U marcuri 3 d'ottobre, l'usu più intensu di u trasportu publicu in a storia di a cità hè statu sperimentatu è u limitu di 1,5 milioni hè statu superatu per a prima volta.

Durante u ghjornu, u numeru di persone chì utilizanu i veiculi di trasportu publicu appartenenti à ESHOT, İZULAŞ, İZBAN, Metro è İZDENİZ hà righjuntu 1 milione 505 mila 546 persone in totale. Sicondu i dati Kentkart, 1 milione 418 mila 662 persone anu viaghjatu in a listessa data l'annu passatu.
Mentre a carica più grande in u trasportu publicu urbanu hè cascata à ESHOT è İZULAŞ cum'è sempre, hè statu vistu chì u numeru di passageri di İZBAN aumentava più proporzionalmente cà l'altri urganisazioni. Paragunatu à u listessu ghjornu di l'annu precedente, u numeru di passageri di ESHOT è İZULAŞ hè aumentatu da 1 milione 98 mila 703 à 1 milione 123 mila 143.

U numeru di persone chì utilizanu u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes, chì hè trà l'investimenti più impurtanti di a Municipalità Metropolitana di İzmir, era 3 mila 125 u 514 d'ottobre di l'annu passatu. In un annu, u numeru di passageri di İZBAN hà aumentatu da 36 mila 098 è hà righjuntu 161 mila 612 persone. 23 passageri più sò stati trasportati in u Metro, è u numeru tutale di passageri di ogni ghjornu hè aumentatu à 657. İZDENİZ, invece, hà aumentatu u numeru di passageri da 180.

Direttore Generale ESHOT Ö. Faruk Alçelik hà dichjaratu chì seguitanu constantemente i dati di u trasportu publicu in İzmir, è chì u numeru di passageri hè in crescita per un bellu pezzu, è chì u 3 d'ottobre, u limitu di 1,5 milioni hè statu superatu per a prima volta. Alçelik hà enfatizatu chì almenu 25 mila passageri deve esse aghjuntu à questi numeri, inseme cù i viaghji fatti cù a carta di polizia, a carta di veteranu è a carta di stampa, chì ùn sò micca visibili in u sistema.

Affrontendu i cunduttori di i veiculi privati, u direttore generale di l'ESHOT, Faruk Alçelik, hà dettu chì l'autobus spessu ùn si avvicinanu micca à e so fermate per via di i veiculi parcheggiati è di i taxi in attesa, chì rende difficiuli di cullà è di u trafficu.

Esprimendu chì aspettanu chì u numeru di passageri chì utilizanu u trasportu publicu aumenterà se tali negatività sò superati, Alçelik hà dettu: "Aspittemu chì i cunduttori sò più sensibili".

Fonte: News X

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*