Reazione da CHP à New Lines Metrobus in Denizli

U presidente di u distrettu cintrali di CHP Denizli, Ömer Yurtseven, hà dichjaratu chì u prufittu di u trasportu di a cità hè statu cummercializatu à Turex è hà dettu: "A municipalità di l'AKP, chì hà trattatu Turex cum'è un favore è i cummercianti di minibus cum'è una battuta, meriteghja avà un grande slap". disse. Dichjarendu chì u trasportu di Denizli hè diventatu un disordine è chì e pratiche senza a cunniscenza di u publicu infurianu i citadini, Yurtseven hà dettu: "A municipalità piglia una decisione à a sera è prova di implementà a matina. "Hè impostu à u pòpulu senza cunsultà nimu, cù a mentalità di "l'aghju fattu è basta", chì ricorda u periodu sultanatu". disse.

U presidente di u distrettu cintrali di CHP, Yurtseven, hà nutatu ciò chì segue in a so dichjarazione scritta: "Perchè a municipalità, chì occupa l'opinione publica è urganizeghja sondaggi nantu à se a statua di u gallo di Denizli deve esse fatta di vetru o di argilla, ùn mostra micca a stessa sensibilità in quantu à u trasportu? Perchè e pratiche di trafficu unidirezionale ùn sò micca annunziate à i citadini in anticipu? Perchè e rotte di i minibus sò rideterminate secondu Turex ? Perchè i soldi di i cunduttori di minibus sò ghjucati? Mi dumandu se u populu di Denizli hè pensatu cum'è pecure per esse pastu ? Cundannamu fermamente è prutestamu stu approcciu, chì praticamenti hà firmatu l'ordine di morte per 850 cummercianti di minibus cù Turex, chì hà distruttu centri commerciali è cummercianti. U pianu maestru di trasportu di Denizli hè citatu, ma i so dettagli ùn sò micca spartuti cù u publicu. Hè statu preparatu stu pianu basatu annantu à a densità di trafficu di paesi cum'è Kenya, Bhutan o Angola? Chì tippu di cuntrattu hè statu firmatu trà a municipalità è a cumpagnia Turex chì appartene à a famiglia AKP Kiler ? Stu cuntrattu cuntene e clausole "Nessun piantà, cuntinuà à tortura i citadini o distrughje i cummercianti di minibus"? Hè pussibule chì i prezzi cusì boni in u trasportu à Turex sò u risultatu di a negoziazione fatta à porte chjuse? U sindaco di Denizli, Osman Zolan, serve sustenitori o citadini cù e so pratiche disconnesse in u trasportu?

Ömer Yurtseven hà dichjaratu chì in e demucrazie cuntempuranee, i guverni lucali implementanu meccanismi di decisione basati nantu à a participazione demucratica è guvernanu a cità inseme cù a ghjente, è hà dettu: "Ùn avemu nè demucrazia nè participazione. À u cuntrariu, ci hè imposizione è oppressione. "Ci hè un intelligenza chì disrupts u tessulu vitale di a cità di Denizli è cambia a so genetica, ma questu capiscenu riceverà a lezziò chì merita da u publicu in a prima elezzione è riceve un grande slap". disse.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*