A Cumpagnia STM hà vintu l'offerta di l'installazione di teleferichi Balçova

Telecabina di Balcova
Telecabina di Balcova

Dopu una maratona longa è stancante, l'offerta per l'Impianti di Teleferica in Balçova, chì hè diventata una storia di serpente in a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata cun STM Sistem Teleferik Montage ve Turizm A.Ş. Dopu chì a 14a Corte Amministrativa di Ankara hà cessatu a decisione di "annullamentu" di u KİK in u ferraghju 2012, in l'offerta per a "Rinnovazione è a Custruzione di l'Impianti di Telecabina Balçova"; L'Autorità di Acquistu Publicu hà dettu à a Municipalità Metropolitana "implementa a decisione di a corte".

A Municipalità Metropolitana hà annullatu a quarta è ultima offerta per a quale hà ricevutu offerte u 7 d'aprile. Dopu, in cunfurmità cù a decisione di a corte, hà invitatu à STM à firmà un cuntrattu pocu tempu. Tutti l'ochji sò avà nantu à STM. Se nunda va male, a Municipalità Metropolitana di Izmir è STM firmaranu un cuntrattu in i ghjorni à vene. Dopu, i travaglii di a stallazione, chì hè stata chjusa in u 2007 dopu à u rapportu di a Filiale Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi chì ùn ci era micca "sicurezza di a vita", riprenderanu dopu à circa 5 anni.

CHIUSU PER 5 ANNI

L'offerta, chì permetterà a ricustruzzione di e strutture di funivia, chì sò state chjuse per 5 anni è chì furnisce l'uscita à a collina di Balçova, induve si pò vede a più bella vista di İzmir, hè stata finalmente cunclusa. L'offerta per a custruzzione di e strutture hè stata finalizzata dopu à una maratona longa è stancante chì durò circa 5 anni.

Alti è bassi previsti per 2 mila 400 persone per ora

Cù u novu sistema chì deve esse stallatu in l'Impianti di Telecabina di Balçova, a capacità di salita è di discesa, chì era di 400 persone per ora prima, serà aumentata à 2 mila 400 persone per ora. Cusì, a capacità di trasportu annuali di 300 mila persone aumenterà à 500-600 mila persone. I vechji cabine di quattru persone seranu rimpiazzati da cabine di 12 persone. Grazie à u sistema d'automatizazione nantu à a nova linea di funivia, e cabine si fermanu automaticamente quandu a corda si stacca è l'intervenzione immediata serà pussibule. I sale di bigliettu à l'entrata di a facilità seranu rinnuvati in u scopu di l'offerta. I travaglii seranu finiti in un annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*