U cummerciu cù l'Iran hè in traccia

cummerciu iranianu
cummerciu iranianu

In visita in Turchia, u Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione, Ali Nikzad, hà dettu: "Avemu finalizatu u prublema di cumprà 120 mila tunnellate di ferrovie da Turchia cù u Ministru Yıldırım".

Ali Nikzad, Ministru di Trasporti è Urbanizazione di a Republica Islamica d'Iran, hà dichjaratu ch'elli anu finalizatu u prublema di l'acquistu di l'Iran di 120 mila tunnellate di ferrovie da Turchia cù u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım. U Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione Ali Nikzad è a so delegazione chì l'accumpagna anu viaghjatu cù u Trenu d'Alta Velocità (YHT) per fà ispezioni. Nikzad, chì si n'andò in Polatlı è vultò da YHT cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, hà dettu in a so dichjarazione nantu à u trenu chì avianu pigliatu decisioni impurtanti in u trasportu di terra è chì s'impegnanu à risolve i prublemi sperimentati in questu sensu.

TRENU VELOCE PER TEHERAN

Enfatizendu chì e ferrovie anu una impurtanza particulare in u settore di u trasportu, Nikzad hà dichjaratu chì ci hè una rete ferroviaria esistente di 11 mila chilometri in Iran è una decisione hè stata presa per custruisce 11 mila chilometri di ferrovie. Nikzad hà nutatu chì anu finalizatu u prublema di a compra di l'Iran di 120 mila tunnellate di ferrovia da Turchia cù u Ministru Yıldırım. Dichjarà chì pensanu à custruisce un milla chilometri di linea di treni à alta velocità in Iran, Nikzad hà dichjaratu chì a linea hè prevista per passà per Teheran-Mashhad.

A Siria ùn pudia vene trà noi

Ancu s'ellu si dichjara chì e relazioni trà Turchia è Iran ùn sò micca assai calde per via di a crisa in Siria, hè evidenti da i figuri chì e relazioni ecunomiche crescenu ogni ghjornu. Mentre i figuri di u cummerciu trà i dui paesi eranu 2011 miliardi di dollari in u 16, anu righjuntu più di 2012 miliardi di dollari da Aostu 17. L'annu passatu, 12 miliardi 461 milioni di dollari sò stati impurtati in Iran, mentre chì 3,5 miliardi di dollari sò stati esportati.

Surghjente: Yenisafak.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*