U prughjettu di Marmaray serà integratu in i sistemi ferroviari à 10 punti

U Direttore Generale di Trasportu di Istanbul, Ömer Yıldız, hà dettu chì u Prughjettu Marmaray serà integratu in i sistemi ferroviari in 10 punti in Istanbul.

Ömer Yıldız, Direttore Generale di Trasportu di Istanbul, chì hà participatu cum'è un oratore à u 2023u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari urganizatu da l'Università Karabük, hà fattu una presentazione chjamata Sistemi Ferroviari in Trasportu Urbanu è Esempiu di Istanbul. Yıldız hà parlatu di i dati è l'urganisazioni di u trasportu di Istanbul, u sistema ferroviariu attuale in Istanbul, u stabilimentu di u trasportu di Istanbul, a so struttura cummerciale, attività, flotta di veiculi, workshop, R&D, attività di localizazione da i so prughjetti à cortu, mediu è longu. Spieghendu chì a linea di u sistema ferroviariu di 640 chilometri hè prevista per esse cumpletata in 10, Yıldız hà dettu chì u Prughjettu Marmaray serà integratu in i sistemi ferroviari in 2014 punti in Istanbul. Mentre l'usu di u trasportu stradale diminuirà à u 66 per centu in u 34, l'usu di i sistemi ferroviari aumenterà à u 2018 per centu. Questa crescita finu à u 318 hè prevista per ghjunghje à 18 chilometri. A pruduzzione seriale di 2013 novi veiculi di tram disignati da u prughjettu di u trammu domesticu Istanbul Transportation serà finita à a fine di u XNUMX. Semu in u sicondu postu dopu à İSKİ in l'usu di l'electricità in Istanbul. Vulemu fà un prugramma di certificatu di Sistemi Ferroviari cù l'Università Karabuk in e nostre attività di educazione accademica ".

U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, mentre faceva una presentazione nantu à l'industria di a produzzione di locomotive da u passatu à u presente, hà dettu chì Devrim, a prima vittura turca, hè stata fatta in a so propria fabbrica è hè sempre in cundizione di travagliu.

Spieghendu chì producenu motori diesel, bogies è mutori di trazione in e so fabbriche, Avcı hà dettu: "Semu a prima è l'unica cumpagnia in u nostru paese, chì hè una sucietà di 100 anni chì produce è emette certificati. Cumpetemu cù u mondu in furmazione di saldatura. TÜLOMSAŞ cuntinueghja a so attività in cunfurmità cù 6 cuncetti principali di produttu. Avemu pruduciutu circa 700 vagoni è a nostra prima locomotiva hè stata esposta in una fiera internaziunale in Berlinu. L'opinione hè stata ancu ricevutu da a Germania in a mudernizazione di u tram, è e nostre relazioni, chì eranu limitate à 2002 paesi finu à u 5, anu aumentatu à 2012 prughjetti in 20 paesi in 35. Da oghje, simu in u mercatu mundiale cù 15 prudutti. A nostra visione hè cù u mondu è i nostri prughjetti finu à u 2023 sò digià pianificati ".

Avcı s'hè indirizzatu à i studienti è disse: "Semu cù a nostra cumpagnia per avè tutti i studienti chì studianu u sistema ferroviariu facenu i so stage".

KARDEMIR INC. U General Manager Fadıl Demirel hà ancu fattu una presentazione nantu à KARDEMİR è Rail Production. Demirel hà dichjaratu chì KARDEMİR face passi fermi per diventà un attore globale in a produzzione ferroviaria è hà dettu:

"Mentre parlendu di i prughjetti da fà in i seminarii chì aghju assistitu prima, tutti parlanu di i prughjetti chì anu fattu in u seminariu chì aghju assistitu, questu hè un guadagnu onorevoli per a Turchia. Mentre eramu 2011th in u mondu in 10, simu in 8th postu questu annu è Turchia hè u 2nd più grande pruduttore in Europa. Avemu u più altu ritmu di crescita in a pruduzzione di l'azzaru crudu cù una crescita di 2011 per centu in 17. Mentre a Turchia era 2002 mila tunnellate in a pruduzzione di l'azzaru crudu in 16, avia 2012 mila tunnellate in 32. KARDEMİR hè l'unicu fabricatore di ferrovia chì pò sia scuntrà tutta a pruduzzione ferroviaria di u nostru paese è esportà, à u stessu tempu, simu l'unica fabbrica in parechji paesi è hè l'unica fabbrica in u nostru paese basatu nantu à i prudutti longu di minerale. Vulemu esse un centru di produzzione in sistemi ferroviari. In più di a pruduzzione ferroviaria, vulemu avè una parolla in a produzzione di vagoni è roti. KARDEMİR face passi fermi per diventà un attore globale in a produzzione ferroviaria ".

OSTİM Foundation Board Member Assoc. Dr. Nutendu chì u mercatu di l'automobile hè spartutu da cumpagnie straniere, Sedat Çelikdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "A Turchia ùn hà micca una marca domestica in l'Industria Automobilistica Turca. Products Power Pack exporta 80 per centu da l'esteru. U mercatu di l'automobile hè statu spartutu da cumpagnie straniere. In l'offerta di 324 veiculi di metro di Ankara, hè statu introduttu un requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu. L'UE, i Stati Uniti è u mondu permettenu solu a produzzione à i stranieri cù una tarifa di cuntribuzione domestica di 50 per centu (OFFSET). RTE hè a prima cumpagnia di punta è cumpagnia di supportu in a produzzione di Tramway. Quandu hè a produzzione domestica, pò esse appiicata in ogni mumentu videndu l'innuvazioni, ma quandu u compru in a produzzione straniera, u pruduttu ferma cusì è ùn pudete micca avanzà, l'innuvazioni ùn ponu esse manteni. L'imprese chì travaglianu in questu settore duveranu cooperà è esse supportate per i bisogni di 2013-2014-2015 è oltre.

Fonte: HaberCity.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*