Supportu logisticu à l'industria di Bursa da BEBKA

supportu logisticu da bebka à l'industria bursa
supportu logisticu da bebka à l'industria bursa

L'Agenzia di Sviluppu di Bursa Eskişehir Bilecik (BEBKA) trasfererà una risorsa di 72 mila TL à l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Bursa (BUSİAD) in u scopu di u Programma di Supportu à l'Attività Diretta per i studii di fattibilità di u Prughjettu di u Village Logisticu, chì serà un prima in Bursa. U viceguvernatore di Bursa Ahmet Hamdi Usta, u presidente di BUSİAD Oya Coşkunöz Yöney è i membri di u cunsigliu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Bursa Bayram Vardar, u secretariu generale di BEBKA Mehmet Sait Cülfik è l'accademici anu assistitu à a cerimonia di firma di l'accordu tenuta in l'uffiziu di BEBKA in BUTTİM.

U presidente di BUSİAD, Oya Coşkunöz Yöney, in u so discorsu à a cerimonia di firma, hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Villaghju Logisticu hè un travagliu assai impurtante per Bursa è hà dettu: "Bursa hè a seconda cità più grande di l'esportazioni di Turchia. Quattru settori impurtanti cum'è l'alimentariu, l'automobile, u tessili è a machina operanu in a nostra cità. "Pensemu chì u Village Logistics hè un elementu indispensabile in un locu induve si trova una industria cusì grande", disse. Dichjarà chì l'idea di custruisce un Village Logisticu hè ghjunta à u primu pianu per aumentà l'efficienza di a logistica è à u stessu tempu alleviate u trafficu crescente di a cità, Yöney hà dettu: "Cù u paese logisticu, a nostra industria serà più grande. efficace. Tramindui a nostra municipalità, u nostru guvernatore è BEBKA sò cun noi in stu prughjettu. "Ringraziu assai BEBKA per u sustegnu", disse.

U Sicritariu Generale di BEBKA Dr. hà fattu una valutazione nantu à u sustegnu di u studiu di fattibilità di u Prughjettu Logistic Village. Mehmet Sait Cülfik hà dettu chì l'agenzii di sviluppu furnisce un sustegnu à a ricerca strategica, a pianificazione è i studii di fattibilità chì accelerà u sviluppu regiunale, cum'è Logistics Village, sottu u titulu di supportu di attività diretta. Cülfik hà sottolineatu chì l'annu passatu, cum'è BEBKA, anu sustinutu 19 prughjetti in u scopu di u prugramma di sustegnu di l'attività diretta, è hà dichjaratu chì u sustegnu hà cuntinuatu ancu questu annu. Enfatizendu chì Bursa hè una cità industriale impurtante, Cülfik hà dettu:

"A pruduzzione significa logistica. Per quessa, hè assai impurtante per a merchenzie prudutte in Bursa per esse aperte à u mondu... In questu sensu, hè piacevule chì un tali prughjettu sia realizatu cù a participazione di BUSİAD, a nostra municipalità metropolitana è a nostra guvernazione. , rapprisentanu a nostra industria. "Spergu chì ci ritroveremu in circa 3 mesi cù e presentazioni di i nostri prufessori chì anu realizatu i studii di fattibilità". BEBKA Sicritariu Generale Dr. Mehmet Sait Cülfik hà ancu infurmatu chì BEBKA copre tuttu u sustegnu di 72 mila lira per i studii di fattibilità di u prugettu.

U vice-guvernatore di Bursa Ahmet Hamdi Usta, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu chì, cum'è Governatore di Bursa, furnisce tuttu u sustegnu necessariu per fà di Bursa una cità di marca, hà datu e seguenti informazioni nantu à u prucessu iniziale di u studiu:

"Quandu u nostru guvernatore era pusitivu annantu à u Prughjettu di u Village Logisticu, avemu tenutu una cunferenza di ricerca cù BUSİAD. In seguitu, hè statu purtatu à l'agenda per dumandà u prugramma di Supportu à l'Attività Diretta 2012 per mezu di BEBKA è fà un studiu di fattibilità in Bursa.

Spieghendu chì i centri logistichi 33 operanu in Europa, in particulare in Germania, Usta hà dettu: "I terreni in Bursa è in u mondu sò avà assai preziosi. Parechji settori sò spargugliati in diverse terre. In particulare in l'OIZ, i zoni induve i prezzi di metru quadru sò assai preziosi sò usati ineficienti cum'è magazzini. Ma quandu custruite un centru di paesi logistichi, vi riunite urganisazioni chì facenu un travagliu simili. Tutti dui si riuniscenu è u trafficu in a cità serà alleviatu. Questu impedisce ancu a contaminazione ambientale è u rumore. "In più, darà ancu un impiegu à a cità", disse.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Bayram Vardar, hà dichjaratu chì e cità sò diventate cumpetitive oghje è chì credenu chì Bursa diventerà prestu una metropole chì supera u so paese. Vardar hà dichjaratu chì Bursa diventerà un centru logisticu seriu cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità, è u prughjettu di a strada marittima è di l'autostrada serà un elementu assai cumplementariu in questa direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*