Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım: I citadini volenu un Trenu à Alta Velocità

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a tecnulugia è a gestione di i treni d'alta velocità hè una misura di sviluppu. Ricordendu chì anu realizatu stu serviziu, chì a Turchia aspetta per decennii, prima nantu à a linea Ankara-Konya è dopu in a linea Ankara-Eskişehir, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli apriranu a linea YHT Marmaray è Eskişehir-Istanbul un annu dopu.

Spieghendu chì anu determinatu e carte stradali per e ferrovie finu à u 2023 è u 2035, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu più di radduppià a rete esistente custruendu 10 mila chilometri di ferrovia à alta velocità è 4 mila chilometri di ferrovie convenzionali".

Dichjarà chì ogni pruvincia vole avà treni à alta velocità, Yıldırım hà dettu: "In precedenza, induve andaraghju, l'autostrada era dumandata. Avà induve andaraghju, sò affruntatu à a quistione "quandu u trenu d'alta velocità ghjunghjerà in u nostru distrittu cun noi?" ", disse.

Dichjarà chì u 80 per centu di i citadini volenu cuntinuà a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità indipendentemente da u costu, è u 90 per centu di elli sò fieri di i treni d'alta velocità, Yıldırım hà dettu chì u trenu d'alta velocità rende Turchia paesi più sviluppati. attirò l'attenzione à u fattu chì a tarifa di quelli chì credenu chì sò prumuvuti à a liga hè di 65 per centu. Yıldırım hà dettu chì u 77 per centu di i rispondenti anu vistu u trenu d'alta velocità cum'è un successu di u guvernu è di u statu.

Fonte: u vostru Messenger

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*