A Cumpagnia Minera Vale riceve u permessu di espansione a ferrovia Carajas in Brasile

Vale hà annunziatu chì hà ottenutu i permessi necessarii per espansione a ferrovia Carajas (EFC), chì cunnetta e mine in u statu brasilianu di Para cù u portu di Ponta da Madeira.
U permessu è u permessu di rimozione di a vegetazione (ASV) permetterà l'iniziu di u prugettu di espansione chì aumenterà a capacità di trasportu annuale di a seccione nordu di a ferrovia di Carajas, chì hè una parte impurtante di u prughjettu CLN S11D, à 230 milioni di metri. Cù u travagliu di espansione di a ferrovia di Carajas, serà stabilita l'infrastruttura logistica necessaria per u prughjettu Carajas Serra Sul S90D cù una capacità di produzzione annuale di 11 milioni di tonnellate. Stu prughjettu di u minerale di ferru hè previstu per esse cumpletu da u 2017.
Mentre chì un aumentu di a capacità di produzzione di minerale di ferru hè previstu in a seconda mità di u 2016, u prugettu hè previstu di inizià a produzzione à piena capacità da 2017. I costi operativi (mina, pianta, ferrovia è portu) di l'aumentu annuale di 90 milioni di tonnellate di a capacità di minerale di ferru sò previsti per esse abbastanza bassu. In cunseguenza, l'investimenti low-cost ponu esse fatti per l'espansione di a facilità in u futuru.

Fonte: SteelOrbis

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*