Un quartu di a Ferrovia Express Mecca-Medina hè finita

Hè statu infurmatu chì circa un quartu di a nova linea Mecca-Medina Express Railway, chì hè stata custruita per i pellegrini chì venenu in l'Arabia Saudita per viaghjà più comodamente è rapidamente, hè stata cumpletata.
U Ministru di i Trasporti, Dr Cubara bin Id al-Sureysiri, hà dettu chì in u scopu di u prughjettu di a ferrovia Haramayn, chì unisce e cità di a Mecca è di Medina, hè stata stallata a Ferrovia Express Mecca-Medina, lunga 100 chilometri. A linea ferroviaria, cù una lunghezza tutale di 450 chilometri, hè prevista per esse cumpletata da u 2014.
L'ufficiale hà annunziatu chì a velocità di i treni nantu à e linee Mecca, Jeddah è Medina supera i 300 chilometri à l'ora è u tempu di viaghju trà e duie cità sante serà solu duie ore.
A ferrovia Haramayn hè prevista per trasportà più di 3 milioni di passageri annu. L'Organizazione Ferroviaria Saudita hà datu l'offerta di 9,4 miliardi di dollari per a seconda fase di u prughjettu Haramayn à u cunsorziu Saudi-Spanish Al Shuala.
U guvernu di l'Arabia Saudita hà attribuitu una quantità di prughjetti di infrastrutture à l'offerta per furnisce megliu opportunità per u crescente numeru di pellegrini è visitatori di l'Umrah. Cù u prughjettu MEKKE-MEDINA EXPRESS RAILWAY, hè destinatu à fà u trasportu trà e cità sacre faciuli è veloci è à allevà u trafficu stradale. Inoltre, in a Mecca hè in corso più di una custruzzione di a strada di u circondu, u costu di quale serà più di 550 milioni di dollari.

Fonte: Show News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*