Haliç Metro Crossing Bridge Construction

Haliç Metro Crossing Bridge Construction
Contractant: Astaldi.SPA-Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş Joint Venture
Lunghezza: 936 metri.
Numero di stazioni: 1
Stazione: Unkapani
Percorso: Viaduct Azapkapı + Ponte in Acciaio + Ponte Mobile (Apertu-Closu) + Viaduct Unkapanı
Prezzu d'offerta : 146.722.828,25 €+TVA
Data di offerta : 06.10.2008
Data di u cuntrattu: 19.12.2008
Data di principiu: 02.01.2009
Durata di u travagliu secondu u cuntrattu: 600 ghjorni
Da u principiu di aprile 2012
A quantità di u travagliu fattu : 93.686.336,64 € + IVA
Data di fine di u travagliu: 07.07.2011
2. Secondu Time Extension
Data di Cumpiimentu di u travagliu: 28.06.2012

I prughjetti ligati à u Ponte di Traversu di u Metro Golden Horn sò stati appruvati da u Cunsigliu di Conservazione u 06 di lugliu di u 2005. Haliç Metro Crossing Bridge; hè stata premiata secondu u prugettu appruvatu. L'offerta hè stata tenuta u 6 ottobre di u 2008 è u travagliu hè statu fattu da Astaldi SPA-Gülermak Ağır San. Ins. è Comm. Inc. hè stata attribuita à a joint venture. U cuntrattu hè statu firmatu u 146.722.828,25 è u situ hè statu mandatu u 19.12.2008 di ghjennaghju di u 2, è u travagliu principia. A lunghezza tutale in u scopu di u travagliu hè di 2009 m. Viaduct Azapkapı + Ponte d'acciaio + Ponte Mobile + Viaduct Unkapanı serà fabbricatu.
In u scopu di stu travagliu, un totale di 16 sondaggi di ricerca sò stati realizati, 9 di quali eranu nantu à a terra (7 da u latu Beyoğlu è 4 da u latu Unkapanı) è 20 nantu à u Cornu d'oru.
Quandu a custruzzione di u Ponte Haliç Crossing Metro, una di e tappe più impurtanti di u Metro d'Istanbul, hè finita, i passageri chì piglianu u metro da Hacıosman ghjunghjeranu à a stazione di trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. Quì cù a cunnessione Marmaray, KadıköyPuderanu ghjunghje à Kartal, Bakırköy-Atatürk Airport o Bağcılar-Olimpiyatköy-Başakşehir in pocu tempu.
Dopu chì i preparativi tecnichi sò stati cumpletati, i pile 51 sò stati fabbricati in Portugallu è purtati à u Cornu d'Oro trè volte.
Da a fine di marzu, 32 pezzi di Ø2500 mm di diametru di pile di trasportu, cumprese e sezioni di cimentu armatu, di 32 custruzzioni marine in a custruzzione di Haliç Metro Crossing Bridge sò stati cumpletati. A fabricazione di tutti i 16 Ø1800 mm di diametru di prutezzione + pile di piattaforma, cumprese e sezioni di cimentu armatu, hè stata cumpletata. A guida, a perforazione è u cimentu di 2 pile supplementarii di piattaforme sò stati cumpletati.
I tappi di pile è e gambe d'acciaio di e gambe P3-1, P3-3, P3-4 è P4-1 di u Ponte di Crossing Metro Haliç sò stati purtati à u situ di custruzzione è e preparazione di l'assemblea sò state fatte.
Per u piazzamentu di u capeddu di pile in i pilastri P3-3, P3-4, P3-1 è P4-1, u prucessu di apertura di saldatura hè stata cumpletata à -3.0 elevazione. In u pilastru P4-1, i pile è i saldature di cunnessione di pier sò stati cumpletati. In i pilastri P3-4 è P3-1, i prucessi di saldatura, chì sò posti in u locu di u cappucciu di pila è e produzzioni di pier, cuntinueghjanu. In a pila P3-3, u capu di pila hè stata rimpiazzata u 04.04.2012 è i cuntrolli di misurazione sò realizati.
A fabricazione di tutti i 2500 pali forati cù un diametru di Ø18 mm in a regione di Beyoğlu, unu di i viadutti di avvicinamentu, hè stata finita. Inoltre, 1 fundamentu bè, fundazioni 4 (caps di pila) è fundazioni 2 sò stati cumpletati. A fabricazione di a gamba hè stata finita nantu à a gamba A5-7. A fabricazione di pedi P5-6 (elevazione) hè stata finita. In a gamba P4-2, u prucessu di stallazione di u rinfurzamentu di l'elevazione cuntinueghja.
In l'area di u viaduttu Unkapanı, 16 di 11 pile è 1 fabricazione di fundazioni sò stati cumpletati. A custruzzione di pile bored è a fabricazione di 1 fundazione pozzu sò in corso. U prucessu di piazzamentu di rinfurzà principiatu nantu à a basa di u pozzu P1-2, a produzzione di quale hè stata cumpletata. L'escavazione di a fundazione (cumpresa a rottura di tappe di pila) cuntinueghja à u pilastru P1-5.

PONTE METRO HALIC IN NUMERI

  • Prima spedizione 13 pezzi (1200 tunnillati)
  • Seconda spedizione 11 pezzi (2035 tunnellati)
  • Terza spedizione 11 pezzi (1996 tunnellate)
  • Quarta spedizione 16 pezzi (2500 tunnillati)
  • Ciascuna di sti pile, chì sò stati cuncepiti com'è u risultatu di l'analisi realizate per piglià in contu a sismicità di u Cornu d'Oro, a situazione di difetti, e cundizioni di a terra, è a strata di fangu di u pianu di u Cornu d'Oro, hè statu cuncepitu secondu un finale. valore di carica di 4.700 tunnellate.
  • Ci sò 5 pile di trasportatore in gruppi di 5-9-9-4-32, da Unkapanı à Beyoğlu, rispettivamente, in questi gruppi, un gruppu di pila sottu à ogni pede di u Ponte di Crossing Metro Haliç.
  • I tubi d'acciaio sò stati calati in u mare cù una gru cù una capacità d'elevazione di tunnillati 800 è martellati cù un martellu speciale.
  • I so muvimenti sò fissati da esse purtatu da dui grue separati.
  • 2 chiatte di scavi è 1 chiatte di pompa sò state installate.

  • Barche di sicurezza è rimorchi di diverse putenzi sò in turnu.

Haliç Metro Crossing Bridge hè 200 m sopra u ponte Unkapanı esistente. esse custruitu in u sudu. Hè statu sceltu u sistema di ponte di cable-stayed cun suspensi inclinati, chì hè utilizatu in i ponti high-tech in u mondu. In stu sistema; Ci sò dui piloni (gambe principali di u trasportatore). I ponti di i ponti seranu trasportati da i cavi appiccicati da questi piloni. Ci sarà un totale di pilastri 4 in a parte di l'acqua di u ponte (inclusi i piloni).
Lunghezza di u ponte : 936 m. (A durata sopra à u mare hè 460 m.) U sistema di ferrovia in u mità serà custruitu cum'è un ponte pedonale da i dui lati. Ci hè 1 stazione (Golden Horn) nantu à u ponte è sta stazione hè 8 m. lunghezza serà custruitu.
A data, a migliione di a terra è a custruzzione di u sistema di fundazione sò stati avanzati. Dopu à a realizazione di alcune rivisioni di u prugettu dumandate da u Centru di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in quantu à a superstruttura, i travaglii cuntinueghjanu. Cù a fine di u ponte in 1 annu è a stallazione di sistemi ferroviari è elettromeccanici, hè previstu di calà u Metro à u Cornu d'Oro à a fine di u 2012.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*