Kadir Topbaş: Avemu custruitu u metro in Istanbul interamente cù e nostre risorse

Topbaş hà dettu: "Credu veramente chì avete digià sperimentatu a diffarenza trà u metro Kartal è u tram in Izmir. Ùn ci hè micca sustegnu di u guvernu, cum'è u merre metropolitanu, avemu pigliatu in prestitu 1.5 miliardi d'euros cù a firma di u merre, a mo alzata è l'auturità datu da u nostru cunsigliu, senza riceve una garanzia di tesoreria. Avemu pigliatu un prestitu à longu andà. Avemu ottenutu questu. Chì a ghjente di Izmir vene à gode di u nostru metro. Videranu a diferenza. "Semu pronti à sparte infurmazioni", disse.
Nutendu chì CHP persegue constantemente una pulitica di smearing, Topbaş hà dettu: "Ùn ci hè micca pulitica per smearing qualcunu. "Se CHP vole esse in u putere in Istanbul è in Turchia, deve prima fà chì a ghjente s'amore sè stessu", disse.
U CONTU hè QUI
U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà rispostu à l'affirmazione di u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, chì u metro di Izmir hè più prezzu di i metri di Ankara è Istanbul. Affirmando chì a municipalità metropolitana di Izmir di CHP custa 50 milioni di dollari per chilometru, micca 50 milioni di lire, cum'è u leader CHP Kılıçdaroğlu hà dichjaratu, Topbaş hà dettu chì u metro di Istanbul hè à un puntu più altu ch'è u metro di Izmir in termini di tecnica è di qualità. Topbaş hà dettu: "Pudete vede l'articulu chì dice 50 milioni di dollari per chilometru nantu à u situ ufficiale di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Sapete bè quantu soldi facenu 50 milioni di dollari. Ùn face micca 50 milioni di lire cum'è u Signore Kılıçdaroğlu hà dettu. Hè 50 milioni di dollari 50 milioni? U contu hè chjaru. Prima di tuttu, ponu avè cunfunditu a diffarenza trà u dollaru è a lira. Sicondu i calculi, u metro di Izmir costa 90 milioni di lire, è u nostru costa 116 milioni di lire. "In più, u nostru sistema hè assai diversu", disse.
Topbaş hà ancu dumandatu di ùn mischjà u prublema di metro cù a pulitica; "Ùn ci hè micca pulitica cù questi, questi sò megliu è questi sò peggiu. U fondu di a pignatta hè neru, u meiu hè più scuru di u vostru. Quessi ùn sò micca capisci. U travagliu fattu hè evidenti. Chì a ghjente di Izmir vene Kadıköy Lasciateli divertisce in u metro di Kartal. Ùn hè micca pussibule di utilizà questu com'è strumentu puliticu o di piglià cunclusioni da questu. Ùn ci hè micca pulitica per calunnià qualcunu. Se CHP vole esse in u putere in Istanbul è in Turchia, deve prima amassi à u populu. Comu u prufeta hà dettu, prima di tuttu, ùn sò micca quelli chì parlanu a listessa lingua, ma quelli chì sparte i stessi sentimenti. "Mevlana hà bisognu à unisce in emozioni", disse.
Dichjarà chì Istanbul hè una cità mudellu micca solu per a Turchia, ma ancu per u mondu, Topbaş hà sottolineatu chì sò pronti à sparte ogni tipu d'infurmazioni è di spartera chì cuntribuiscenu à u sviluppu di ogni paese è cità, indipendentemente da l'istituzione istituzionale è a percepzioni pulitica. .
Dichjarà chì ci sò persone di parechji paesi chì volenu vede u so travagliu è i so metudi, Topbaş hà dettu: "U staffu tecnicu di diverse parti di u mondu venenu è diventanu i nostri invitati è esaminà l'unità chì volenu. È pudemu fà questu in Izmir o in altre cità, ponu vene à traversu l'Unione di Municipalità di Turchia o ponu vene à fighjulà quì. Semu pronti à trasmette sta infurmazione senza ammuccià nunda, senza mustrà u fanaticu istituzionale. Perchè u nostru paese svilupperà, ùn dicu micca chì l'avemu fattu, hè un sicretu di statu chì nimu ùn deve vede o amparà. Simu pronti à spartelu cù tutti i cumuni. U persunale tecnicu pò vene à vede. Tutti avemu cose da amparà l'un l'altru. "Stu dialogu pusitivu assicura u sviluppu", disse.
Sostenendu l'appellu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir di CHP, Aziz Kocaoğlu, per e cumpagnie private di ùn participà micca à l'offerta di servizii di serviziu di a municipalità, Topbaş hà dettu: "U sgiò Kılıçdaroğlu hà interrugatu i bilanci di e nostre imprese. "A lege di l'offerta ci limita ancu in e offerte chì tenemu. In modu persunale, diceraghju chì cum'è sò cunfortu in a mo vita privata, duverebbe avè u dirittu di sceglie in l'autorità chì riceve. Perchè? Per furnisce un bonu serviziu, per sceglie l'esperti in questu campu, per ottene a qualità in questu affari, è per ricambià stu sensu di fiducia, duvemu avè u dirittu di sceglie. Ci hè un intesu preghjudiziu. E lege impediscenu a ghjente onesta. Ùn significa nunda per quelli chì ùn cunnosci micca a lege, ùn significa nunda per quelli chì trovanu qualcosa in qualchì locu. Sariamu più còmode s'ellu si facia più faciule è avemu avutu l'uppurtunità di dà impieghi direttamente. A cumpagnia hè digià un membru di a cumuna. A dumanda di u Signore Kocaoğlu hè curretta. "Vogliu personalmente chì e nostre cumpagnie sianu datu u dirittu di assignà u travagliu", disse.

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*