Un sistema ferroviariu deve esse custruitu trà Malatya è Elazig

Sistema Ferroviario Tra Malatya è Elazığ: U Deputatu di u Partitu AK Malatya è u Membru di u Cunsigliu di u Gruppu Parlamentari Mustafa Şahin hà dettu: "Considerendu chì u trasportu trà e pruvince di Malatya è Elazığ hè in crescita ogni ghjornu, cunsiderendu chì un sistema ferroviariu per l'anni à vene si integrerà cù a nostra visione 2023. in particulare."
U deputatu di u Partitu AK Malatya, Mustafa Şahin, in u so discorsu in nome di u Gruppu di u Partitu AK in i negoziati di u bilanciu di u Ministeru di i Trasporti, hà spartutu a distanza chì Malatya hà coperta in u trasportu cù i membri di a cumissioni è hà dumandatu a velocità di servizii à Malatya da u Ministru. di Trasporti, Binali Yıldırım.
Fornisce infurmazioni nantu à i servizii in Malatya à u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım è i membri di a cumissioni.
Şahin hà listatu e so dumande cusì:
"Sapete i prublemi cù a strada di u circondu nordu. Aspittemu u vostru sustegnu in questu sensu, sperendu, per accelerà urgentemente. Sapemu chì un tunnel di 2 metri hè necessariu in a continuazione di un secondu ponte, chì hè custruitu accantu à u Ponte di Kömürhan, chì hà finitu a so vita. Cunsiderendu chì u trasportu trà e pruvince di Malatya è Elazığ hè in crescita ogni ghjornu, cunsiderendu chì un sistema ferroviariu chì serà necessariu in l'anni à vene si integrerà cù a nostra visione 250. U sistema ferroviariu nantu à u viaductu situatu à l'uscita occidentale di a nostra cità di Malatya hè stata trascurata o ignorata in u passatu, ma attualmente, u nostru sindaco pruvarà à risolve u prublema di u trasportu publicu cù un sistema di pneumatici in u viaductu chì furnisce u trasportu trà u viaductu. est è punente di Malatya.
I nostri concittadini di Malatya aspettanu chì a nostra strada, chì passerà per Malatya-Divriği-Arapgir è Kemaliye, chì si trova nantu à a reta stradale chì cunnessa u nordu à u sudu, serà accelerata u più prestu pussibule. Perchè sta strada hà da fà una seria cuntribuzione à u sviluppu ecunomicu di Malatya. Avemu avutu ferries chì viaghjanu trà Malatya è Elazig, duie pruvince sorelle. Sfurtunatamente, unu di i nostri battelli hà avutu un accidente per via di i cuntrolli chì ùn sò micca stati fatti per anni. 13 di i nostri sò morti in quellu accidente.
In u risultatu di e negoziazioni chì avemu avutu cun voi, avete datu struzzioni per mandà dui battelli à a regione, postu chì ùn era micca adattatu per apre u Ponte Ferroviario à u trasportu terrestre. I nostri citadini in a regione si dumandanu quandu i prossimi 2 battelli ghjunghjeranu. In cunsiderà a pupulazione di l'estiu in a regione, l'arrivu di ferries u più prestu pussibule alleviarà a ghjente di a regione cum'è una attività seria. Sapemu chì 54 + 54 di l'autostrada Malatya-Sivas hè stata offerta.
Tuttavia, quellu locu hè stata bloccata cù a KİK (Agenzia di Acquisti Publici). Hè pussibule o micca fà una nova regulazione in quantu à l'Autorità di l'Acquistu Publicu ? Pensu chì un novu regulamentu da fà, almenu permette à u serviziu di scuntrà più rapidamente cù i nostri citadini. U so prughjettu hè statu fattu nantu à a strada Malatya Yeşilyurt-Adıyaman, è u so travagliu hè parzialmente iniziatu. Se a strada in a direzzione Malatya - Adıyaman hè custruita nantu à quella strada, chì hè induve avemu u distrittu di Çelikhan, u distrittu di Adıyaman, a maiò parte di elli furnisce cunnessione cù Malatya.
Aspittemu u vostru sustegnu per accelerà i travaglii di custruzzione di strada ". Rispondendu à l'affirmazioni di l'uppusizione chì Malatya ùn puderia micca riceve u serviziu, u deputatu Şahin hà dettu: "In particulare, avemu acquistatu a doppia strada, chì era 36 chilometri prima di noi, cumpiendu 264 chilometri netti. U Passu di Karahan serà abbassatu da una altitudine di 1900 metri via un tunnel è serà messu in serviziu in i ghjorni à vene. Inoltre, Malatya-Sürgü-Erkenek hà iniziatu in u nostru tunnel nantu à a strada Kahramanmaraş chì andava à u sudu, hè per finisce. I nostri passaggi sotterranei custruiti in a cità anu alleviatu seriamente u trafficu di a cità. L'incrocio di Battalgazi, chì serà cumpletu in ghjennaghju di u 2013, faciliterà ancu u trafficu. L'albicocche seranu servite nantu à i voli à 204 destinazioni da l'Africa à l'Europa è l'Asia. In questu sensu, ringraziu u Ministru per u so sustegnu.

Fonte: Malatyaertv

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*