Quandu i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità sò cumpletati, a so cuntribuzione à l'ecunumia serà di 800 milioni di dollari annu.

Quandu i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità sò cumpletati, a so cuntribuzione à l'ecunumia serà di 800 milioni di dollari annu.
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì e ferrovie, chì trasportanu a maiò parte di passageri è carichi per unità di quantità di energia, anu a più alta efficienza energetica, ùn contaminanu micca l'aria, è necessitanu menu terra è zona urbana paragunata à a carica è i passageri trasportati, attivanu ecunumia cù i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità chì entranu in serviziu.
Nutendu chì i costi di l'energia diminuiranu cù a cumissioni di novi linee, Yıldırım hà dettu:
"Cù YHT, a perdita di travagliu serà impedita è u tempu serà salvatu. Sicondu a ricerca, cù a fine di i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità, 5 milioni 425 mila persone preferiranu viaghjà in trenu invece di veiculi privati. Unu di i nostri ugettivi più impurtanti hè di riduce u pesu nantu à a strada è di trasferisce à altri modi di trasportu. In questu cuntestu, i Treni d'Alta Velocità anu da piglià funzioni impurtanti in u trasportu di passageri. Questu alleviarà u trafficu in un modu senza precedente. In u risultatu di l'eliminazione di i costi di sti veiculi ritirati da l'autostrade è u cunsumu energeticu bassu è prezzu di YHT, u nostru paese risparmià 161 milioni di dollari annu. L'impattu annuale di u risparmiu per esse rializatu utilizendu menu energia impurtata nantu à u deficit di u contu currente serà di 185,2 milioni di dollari. A rata di l'accidenti diminuirà per via di i veiculi chì sò ritirati da l'autostrade. In questu casu, u nostru paese salverà 571 milioni di dollari annu. L'emissioni di diossidu di carbonu in a natura diminuiscenu cù YHT, chì sò un mezzu di trasportu più pulitu. Quandu altri fattori sò inclusi, YHTs farà una cuntribuzione ecunomica di più di 800 milioni di dollari à u nostru paese ogni annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*