I nostri diputati chjamanu u Raybus ?

I nostri diputati chjamanu u Raybus ?
Cari Deputati, chjamà a Direzzione Generale di TCDD per RAYBÜS, chì travaglià trà Karabük è Kursunlu, è li dicenu e dumande di u populu di Karabük ?
Anzianu deputatu Zonguldak, Ministru di i Trasporti, natu in Zonguldak-Devrek, u tardu VEYSEL ATASOY, hà iniziatu u viaghju WHITE TRAIN-EXPRESS trà Zonguldak - Karabük - Çankırı - Ankara.
Stu Express; In e stazioni situate trà Zonguldak-Karabük-Çankırı-Ankara, hà furnitu un rinascimentu ecunomicu offrendu una grande comodità in u trasportu lucale è regiunale.
cità è regioni; U funziunamentu di stabilimenti portu-marittima, stazione-ferrovia è veiculi marittimi-vehiculi ferroviari per u so sviluppu ecunomicu è suciale cuntribuisce à u sviluppu di u paese è di a regione, è alleviarà a densità di u trasportu stradale.
In a vicinanza immediata di Ilgaz-Kurşunlu-Atkaracalar-Çerkeş-Ortaca è parechji insediamenti chì ùn possu micca cuntà, ùn ci sò micca cità cù grandi spazii cummerciale. A ghjente di sta regione vanu à e cità di Tosya-Kastamonu-Ankara per bisognu.
U veiculu di trasportu ferroviariu RAYBÜS chì operarà trà Karabük è Kursunlu ùn solu risponde à una grande necessità, ma ancu cuntribuisce economicamente à Karabük.
Hè una distanza assai corta da a junzione Kurşunlu-Ilgaz.
A custruzzione di una linea ferroviaria da Kurşunlu à l'incrozione di Ilgaz cù un interruttore risponde à una grande necessità.
U costu di a linea ferroviaria chì deve esse custruitu trà Kurşunlu-Ilgaz junction hè ancu assai chjucu.
A densità di u trafficu à a junction di Ilgaz è l'esperienze in i ghjorni d'inguernu mostranu l'impurtanza è l'urgenza di u prublema.
Ancu u RAYBUS per esse operatu trà Karabük è Yenice purterà una grande vitalità ecunomica.
RAYBUS, chì operarà in cunnessione cù Karabük-Yenice-Çaycuma è ancu Zonguldak, portarà à grandi servizii è sviluppi ecunomichi-suciali. Cuntribuisce à u sviluppu regiunale.
Credu chì u prublema deve esse trattatu da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale.
Ùn aduprate micca e ferrovie dispunibuli in a nostra regione è in u nostru paese, lassendu i nostri ferrovie inattivu, ùn valutà micca i nostri valori, cum'è i figlioli falluti di i babbi ricchi, dannu u sviluppu di u paese.
Videmu, amparemu, capemu a sfarenza di fighjulà è di vede, valutemu i nostri valori micca apprezzati, vincemu, guadagnemu, arricchiscemu a nostra regione-paese.
Dicenu chì l'alimentariu ùn hè micca datu à quelli chì ùn pienghjenu micca...
Ùn pienghjemu, ma pigliamu i nostri diritti, esigemu ciò chì ci vole à fà è ciò chì si pò fà, femu ciò chì ci vole à fà.
Demu un impiegu à i nostri disoccupati, campemu felici è tranquilli.
Amemu noi stessi, amemu quelli chì amanu, amemu a nostra regione, u nostru paese, ghjunghjemu à a felicità d'amà è d'esse amatu.

Surghjente: http://www.yenicehaber.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*