L'offerta di Prughjettu di Estensione di a Linea di Tram di Eskişehir hè stata annullata da a 15a Corte Amministrativa di Ankara

L'offerta di Eskişehir Tram Line Extension Project, chì hè stata fatta da u Dipartimentu di Acquistu di a Municipalità Metropolitana per via di una licitazione aperta u 13 di lugliu di u 2011, hè stata purtata in tribunale da e cumpagnie chì ùn eranu micca incluse in l'offerta. Trè cumpagnie chì anu participatu à l'offerta cum'è una joint venture è ùn sò micca accettate perchè ùn sò micca qualificati anu presentatu una demanda in nome di l'Autorità di Acquistu Publicu à a Corte Amministrativa di Ankara 3th per l'annullamentu di l'offerta. E cumpagnie sustenevanu chì e so offerte sò state escluse da a valutazione in e so applicazioni di licitazione.
appellu
Evaluendu l'applicazioni di e cumpagnie, u 15u Tribunale Amministrativu di Ankara hà decisu chì l'applicazioni d'offerta eranu in cunfurmità cù u "Regolamentu di Implementazione di l'Opere di Costruzione". U tribunale hà decisu chì l'applicazioni di l'imprese cumpiavanu i criteri di qualificazione. U tribunale hà decisu di annullà l'offerta "Tram Line Extension Project Tender" perchè e cumpagnie qualificate ùn eranu micca incluse in l'offerta.

Fonte: Agenda Eskişehir

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*