U bilanciu di u Ministeru di i Trasporti hè statu discututu in i negoziati di bilanciu 2013

U budgetu di u Ministeru di i Trasporti hè statu discututu in i negoziati di u bilanciu 2013. In u Cumitatu di u Pianu è u Budget di a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM); Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Budget di u Ministeru di i Trasporti hè statu discututu in e riunioni di bilanciu 2013 per l'autostrade
U bilanciu 2013 di a Direzzione Generale di l'Autorità di a Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione è a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile hà cuminciatu à discutiri.
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà fattu una presentazione nantu à u Budget di u Ministeru di i Trasporti à a Reunione di u Budget 2013. Dichjarà chì a pruposta di bilanciu tutale di a sede di u Ministeru è di e so filiali per l'annu prossimu hè di 19 miliardi 182 milioni di lire, Yıldırım hà enfatizatu chì a parte destinata à l'investimenti totali, cumpresi l'investimenti in metropolitana urbana, hà righjuntu 8.5 miliardi di lire.
Dichjarà chì a lunghezza di l'autostrada divisa hà righjuntu 16 mila chilometri quadrati, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì i grandi prughjetti ferroviari cum'è l'Ankara-Istanbul High Speed ​​​​Railway è a traversata di Marmaray, chì anu affruntatu parechji ostaculi, anu ghjuntu à a tappa finale. Dichjarà chì a Turchia hè diventata u 6u paese in Europa è u 8u in u mondu per operare u Trenu d'Alta Velocità, Yıldırım hà nutatu chì a linea Ankara-Konya hè stata custruita interamente cù u sudore di ingegneri è imprenditori turchi è travagliadori turchi. Yıldırım hà dichjaratu ch'elli travaglianu duramente per portà i treni à alta velocità à Istanbul, Bursa, Yozgat, Sivas, İzmir, Bilecik, Sakarya, Kocaeli, Afyon, Uşak è Manisa.
Dichjarà chì sviluppi impressiunanti sò stati ancu vistu in u settore di a cumunicazione, Yıldırım hà spiegatu chì anu apertu u settore di e telecomunicazioni à a cumpetizione, è avà ci sò 645 licenziatari è 406 operatori chì operanu in u settore. Spieghendu chì mentre ci era 2003 milioni di abbonati GSM in u 23, 68 milioni di abbonati GSM sò stati ghjunti oghje, Yıldırım hà nutatu chì l'infrastruttura di cumunicazione di Turchia hè ghjunta à u 12u postu in u mondu è u 5u in Europa. Yıldırım hà dettu chì stanu prova à presentà i Turchi à un serviziu mudernu di trasportu è cumunicazione in linea cù i standard di l'UE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*