TCDD hà dumandatu u permessu di u Staff General per mandà e carte per esse usate in a preparazione di prughjetti di a Strada di a Seta di Ferru in Cina.

Cina, chì hà prumessu di furnisce prestiti statali per a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità da Edirne à Kars in Turchia cù l'accordu firmatu à u livellu di i Primi Ministri, hà sperimentatu un "mappa glitch" durante a preparazione di i prughjetti finali. Dopu chì l'autorità chinesi anu dumandatu carte chì mostranu a Strada di a Seta di Ferru solu in forma di linee da a Direzzione Generale TCDD per trasfurmà l'opere di implementazione in prughjetti definitivi, a Direzzione Generale TCDD hà applicatu à u Staff General. U Staff Generale hà dichjaratu chì una decisione di u Cunsigliu di i Ministri era necessaria per piglià e carte di Türkiye à l'esteru. Pigliendu azzione per accelerà u prucessu, u Ministeru Ferroviario Cinese hà mandatu una squadra di 6 persone in Turchia è hà iniziatu u travagliu.
A squadra, chì riceve ancu u sustegnu di e cumpagnie chinesi chì operanu in u settore ferroviariu in Turchia, coopera cù 40 ingegneri chinesi chì travaglianu in cumpagnie in a cullaburazione chì custruisce a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT). A Direzzione Generale di TCDD, chì vole chì i prughjetti finali chì determinaranu a quantità di creditu chì a Cina darà à a Turchia per esse cumpletu u più prestu pussibule, aspetta chì una decisione di u Cunsigliu di i Ministri sia mandata in Cina. Per d 'altra banda, a Cina hà decisu di espansione a so squadra è compie i prughjetti finali in Turchia, ancu s'è i carte ùn puderanu micca esse uttenutu U primu scavà per u Prughjettu di a Strada di a Seta di Ferru hè previstu per l'annu dopu. Cù u prugettu, chì hè previstu di furnisce 20-30 miliardi di dollari di prestiti di u guvernu cinese à e ferrovie in Turchia, a Cina vole turnà a Turchia in un centru di prumuzione per ghjunghje à i paesi europei.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*