A stazione di Alsancak hè temporaneamente chjusa

A causa di a custruzione di a stazione di trasferimentu di Hilal è di u passaghju di l'autostrada Kahramanlar-Akıncılar, chì sò in custruzzione da a municipalità metropolitana di İzmir, i servizii di trasferimentu di İZBAN in direzione di a stazione di Alsancak seranu temporaneamente fermati da dumenica 11 di nuvembre. A Direzzione Generale ESHOT urganizerà servizii di trasferimentu trà Halkapınar è Alsancak durante stu prucessu, induve l'ordine di viaghju normale in İZBAN ùn serà micca affettatu è solu a Stazione Alsancak serà disattivata.
Mentre u numeru di passageri nantu à a linea İzmir Suburban System-İZBAN cresce ghjornu per ghjornu, u sviluppu di a linea è a cumpiimentu di e carenze cuntinueghjanu. In questu cuntestu, i voli in a direzzione di a stazione di Alsancak seranu temporaneamente sospesi da dumenica 11 di nuvembre, per finisce rapidamente i travaglii di custruzzione di a stazione di trasferimentu di Hilal è u passaghju di l'autostrada Kahramanlar Akıncılar, chì sò in custruzzione da a municipalità metropolitana di İzmir. I passageri chì volenu andà in Alsancak in questu periodu seranu trasportati in autobus da a stazione di trasferimentu di Halkapınar da a Direzzione Generale ESHOT. L'ordine di viaghju attuale in Aliağa-Menderes è viceversa ùn serà micca affettatu da l'opere. À a fine di u travagliu, chì hè previstu per durà 3 mesi, u sistema suburbanu torna à u so ordine normale.
A CRESCENT STATION SERÀ U SEGUNDU PUNTU DI TRASFERIMENTO
In u scopu di u Sistema Suburbanu di Izmir, u più grande prughjettu di trasportu publicu in a storia di a Republica, una stazione di trasferimentu à Hilal hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cù a stazione in custruzzione, un sollievu significativu serà furnitu in u sistema ferroviariu, è u tempu di viaghju serà accurtatu. Grazie à una nova stazione di trasferimentu suburbana chì serà integrata in a Stazione di Metro Hilal, a densità di passageri sperimentata per via di l'intersezzione di İZBAN è Metro in a Stazione di Trasferimentu di Halkapınar serà ridutta assai. Dopu à u novu arrangiamentu, induve a Hilal Suburban Station servirà cum'è un trasferimentu cum'è Halkapınar, i passageri chì arrivanu in metro da a direzzione Üçyol ùn anu micca da entre in Alsancak per trasferisce in a direzzione Menderes cù İZBAN. I passageri chì venenu da a direzzione di Menderes puderanu ancu andà in Üçyol trasfirendu à u metro cù a stazione di trasferimentu Hilal senza entre in Alsancak.
NOVA AUTOSTRADA SOTTASSAGGIU PER L'EROI
In u scopu di u Sistema Suburbanu di Izmir, un passaghju di l'autostrada serà custruitu in u puntu induve si trova u passaghju à livellu Kahramanlar-Akıncılar, chì era prima chjusu per a sicurità è a sicurità di i citadini. I veiculi è i citadini chì vivenu in a regione utilizanu stu passaghju sottu per attraversà. U trasportu ininterrottu serà furnitu da Kahramanlar à Ege Mahallesi cù una traversata di l'autostrada di 320 metri.
 

Fonte: Star Agenda

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*