Ministru Yıldırım, Vulemu chì a linea di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Gebze-Köseköy-Sapanca-Osmaneli sia pronta per l'apertura u 30 di settembre di u 2013

Ministru Yıldırım, Vulemu chì a linea di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Gebze-Köseköy-Sapanca-Osmaneli sia pronta per l'apertura u 30 di settembre di u 2013
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu chì vulianu chì a linea di u Trenu Gebze-Köseköy-Sapanca-Osmaneli d'Alta Velocità sia pronta per l'apertura u 30 di settembre di u 2013.
Yıldırım, chì hè ghjuntu à u cantiere di custruzzione Yarımca di u Prughjettu di Trenu Alta Velocità in u distrittu di Körfez cù u guvernatore di Kocaeli Ercan Topaca è u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu, hà ricevutu un briefing da l'autorità in modu chjusu à a stampa.
Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu, Yıldırım hà dichjaratu ch'ellu hà seguitu u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul è i prughjetti di Marmaray cù riunioni mensili di cantiere per l'ultimi mesi, è hà dettu chì anu tenutu una riunione à u U situ di custruzzione di Marmaray oghje è hà evaluatu u prugressu di u prughjettu di Marmaray.
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì dopu à u so esame in Kocaeli, andaranu à Bilecik è riceveranu u rapportu di prugressu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità trà Eskişehir-Köseköy da e cumpagnie, è hà nutatu chì hà ancu esaminatu a linea di 55 chilometri trà e cumpagnie. Köseköy-Gebze da l'aria mentre vene da Istanbul.
Spieghendu chì l'imprese di l'imprenditori anu datu tutti i dettagli di u travagliu fattu, Yıldırım hà dettu: "Perchè tenemu queste riunioni - Vulemu chì u prughjettu sia prontu per l'apertura u 30 di settembre di u 2013, avemu una tale determinazione. Per questu, seguite ogni ghjornu, istantaneu è mensuale sò necessarii. Decidiamu nantu à questi seguiti cù queste riunioni chì facemu ".
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli vulianu chì u prugettu sia realizatu in modu chì furnisce u più benefiziu à u trafficu di transitu è ​​à l'insediamenti nantu à a strada, è hà dichjaratu chì in e valutazioni di tali riunioni, i travaglii andavanu cum'è previstu, ma era necessariu di fà più sforzi nantu à certi prublemi in cunsiderà e cundizioni staghjunali chì venenu.
Spieghendu chì anu fattu l'avvertimenti necessarii à e cumpagnie di l'imprenditori nantu à questi prublemi, Yıldırım hà dettu: "Ci sò transizioni cum'è l'electricità, l'acqua, u gasu è questi chì ci facenu perde assai tempu. U nostru guvernatore è u sindaco farà a cuntribuzione necessaria à a coordinazione cù l'istituzioni pertinenti per fà u so spustamentu assai più veloce. Ciascuna di l'opere hà centinaie di articuli di travagliu, è ognunu hà una fila. Pudemu dì chì quasi 50 per centu di a parte di scavi, 80 per centu di a parte di riempimentu, è più di 50 per centu di i travaglii di l'infrastruttura, per dà una media, sò stati cumpletati. Ùn vedemu micca u 50 per centu restante cum'è un pocu di travagliu, ci sò cose seri ", disse.
U Ministru Yıldırım si trasfirìu dopu à Bilecik in elicottero.

Surghjente: t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*