Alstom vince a mudernizazione di l'Autorità di Trasportu di a Baia di Boston Massachusetts Two Rail Fleet

Boston Massachusetts Bay Transportation Authority MBTA hà firmatu un cuntrattu cù Alstom Transport per u Prughjettu per a mudernizazione di duie flotte ferroviarie per un valore di circa 170 milioni di euro. Hè previstu chì u cuntrattu per u prughjettu serà firmatu in l'uffiziu di Alstom in New York è u prugettu principia u più prestu pussibule.
U primu prughjettu copre a mudernizazione cumpleta di 86 veiculi di ferrovia leggera chì viaghjanu nantu à a Linea Verde MBTA. A Linea Verde, aduprata da 200,000 1980 persone ogni ghjornu, furnisce u trasportu trà u centru di a cità di Boston è i so suburbii dapoi u 2013. In fatti, hè previstu chì a mudernizazione di i veiculi utilizati serà finita à u più tardi in u XNUMX.
In u Secunnu Prughjettu, ALSTOM hà da piglià u travagliu di riparazione di 74 treni di trasportu MBTA. U travagliu include ancu u mantenimentu di i cumpunenti di u sistema di frenu in ogni veiculu, a stallazione di novi schermi di cuntrollu di l'operatore, schermi d'infurmazione di u passageru, sedie interni, signalistica dinamica è meccanismi di cuntrollu di porte elevate.

Surghjente: Raillynews

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*