BursaRay hà compru 44 vagoni di metro Düwag SG2 da Rotterdam (SPECIALE NEWS)

Soluzione BursaRay Rotterdam: BURULAŞ, chì hà difficultà à risponde à a necessità di vagoni da u mercatu internaziunale nantu à e linee esistenti di Bursaray è a linea Kestel da esse cumandate in i mesi à vene, hà vultatu à i veiculi usati.
Burulaş AŞ hè altu 29.8 m da RET (Rotterdam Electric Tram), a cumpagnia di metro è tram di Rotterdan, Paesi Bassi. 44 Cumpratu un veiculu utilizatu. Sicondu l'infurmazioni ricevuti da l'operatori di u metro RET, i vagoni chì saranu mandati prima in Germania seranu spediti in Turchia dopu avè attraversu diversi prucessi per serve nantu à e linee BursaRay.
Videremu 44 di i veiculi 25 acquistati nantu à e linee BursaRay in u periodu à vene. 44 di i veiculi 19 acquistati seranu smontati è servenu cum'è pezzi di ricambio. Ùn hè micca cunnisciutu ancu ciò chì i veiculi seranu dopu à aghjustamenti è mudificazioni tecniche.
Nutendu chì u prucessu di spedizioni di i veiculi in Germania hè stata cuminciata u 19 d'ottobre, RET pare assai felice cù a vendita in i so dichjarazioni. Perchè in i dichjarazioni precedenti, hè statu infurmatu chì ci era un prublema di parcheghju per questi veiculi, chì sò stati in serviziu da u 1984, per via di i veiculi appena acquistati.
A lunghezza di i veiculi sò i seguenti:
Siemens B80…….27,70 m
Bombardier………28,14 m
Duwag SG2………29,80 m
Eccu i veiculi di metro acquistati da Bursaray:

Surghjente: R ret

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*