Haliç Metro Crossing Bridge hè diventatu a nova siluetta di Istanbul

A siluetta di u Cornu d'oru, a perla di Istanbul, è a penisula storica hè guasi ridisegnata. U travagliu cuntinueghja nantu à a custruzzione di u Golden Horn Metro Crossing Bridge, chì hè unu di i punti impurtanti di u metro di Istanbul. Dopu l'assemblea di i pedi, l'assemblea di i ponti hè stata cuminciata. U ponte hè previstu di ghjunghje à a fase di prova in uttrovi 2013.
Istanbul face parechji prublemi da u trasportu à l'ambiente, da a necessità di l'abitazione à a densità di migrazione interna. Unu di i lochi più belli di Istanbul, chì hà superatu 13 paesi in Europa cù a so populazione di più di 21 milioni, a penisula storica adorna l'opere di pueti, pittori è fotografi cù a so siluetta storica chì si stende in seculi. Hè impussibile ùn esse affascinatu da quelli chì visitanu Istanbul, da Sarayburnu à Eyüp, da ogni angulu.
Hè impussibile di discrive i mumenti quandu u sole cumencia à tramontà cù una rivolta di culori in questi punti magnifichi induve u Bosforu scontra u Cornu d'oru. A siluette di u Cornu d'oru, a perla di classa mundiale di Istanbul, hè stata riformulata cù i travaglii di ponte in a regione. U travagliu nantu à a custruzzione di u Golden Horn Metro Crossing Bridge, chì hè unu di i punti di transitu impurtanti di u metro di Istanbul, cuntinueghja febbrilmente. Cù u cumpletu di l'assemblea di i pedi, l'assemblea di i ponti hè avà principiatu. U travagliu cuntinueghja nantu à i viaducti Unkapanı è Azapkapı. Hè pussibule di vede decine di travagliadori nantu à i blocchi di ferru giganti finu à 17.30 ogni ghjornu. U silenziu prevale in Şişhane, induve si trovanu i tunnel di cunnessione di u ponte. Certi di i candelabri chjusu i so buttreghi dopu chì i travaglii cuminciaru; Ma i lochi novi sò ancu apertu. Ümit Katırcı, chì hà apertu un novu caffè cù una vista di Süleymaniye è u Cornu d'oru, aspetta u ghjornu chì i travaglii seranu finiti. A custruzzione di u ponte hà iniziatu in ghjennaghju 2012 è hè prevista per esse cumpletata in uttrovi 2013.
Haliç Metro Crossing Bridge, chì face parte di a linea di metro Taksim-Yenikapı, a custruzzione di a quale hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in 1998, hà cuminciatu à esce à a luce. Da ghjennaghju di u 2012, 5 piedi di trasportatore sò stati custruiti è posti cù calculi millimetrici. Una gru hè stata appositamente purtata per l'assemblea di i pilastri di u ponte cù un pesu chì varieghja da 380 à 450 tunnellati fabbricati in Yalova. A grua, chì hà una capacità di trasportu di 800 tunnillati, serà smantellata dopu l'assemblea di u ponte. Ogni ghjornu, decine di travagliadori travaglianu duramente in a custruzzione di u ponte. Cuntinueghjanu i travaglii di assemblea di u ponte è a custruzzione di i viadutti chì culligaranu u ponte à i tunnellati.
L'attraversamentu di u metro Haliç, chì hè una parte impurtante di a linea di metro Taksim-Şişhane-Unkapanı-Şehzadebaşı-Yenikapı, passa in sotterraneo à e gonne di Süleymaniye dopu avè ghjuntu à a superficia in Azapkapı nantu à e gonne di Şişhane, attraversendu u Cornu d'oru cù u ponte. U ponte, chì hè in custruzzione, averà una lunghezza di 460 m sopra u mare. Cù i viadutti Unkapanı è Azapkapı, u ponte ghjunghje à una lunghezza di 936 m.
I prughjetti ligati à u ponte sò stati appruvati da u Cunsigliu di Conservazione u 6 di lugliu di u 2005. Dapoi u ghjornu ch'ellu hè statu appruvatu, hè statu u sughjettu di discussione per l'effettu chì avarà nantu à a siluetta storica di a penisula. L'altezza di e torre di trasportu nantu à u ponte, chì hè statu cuncepitu cum'è un sistema di sospensjoni, era 82 metri in u primu prughjettu. Tuttavia, l'altitudine hè stata ridotta parechje volte dopu à l'avvirtimenti di l'UNESCO chì Istanbul seria eliminata da a Lista di u Patrimoniu Mondiale è inclusa in a "Lista di u Patrimoniu Mondiale à Risichi". Dopu à u rifiutu di u Cunsigliu di Conservazione di accettà sta altezza, l'altitudine di a torre hè stata prima ridutta à 65 metri è dopu à 50 metri, è l'applicazione hè stata cuminciata in questu modu. Cù u ponte, u metro di Istanbul ghjunghjerà à a Stazione di Trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. U trasferimentu à e linee di metro di Marmaray è Aksaray-Airport serà pussibule in Yenikapı. U ponte, chì serà utilizatu da 1 milione di passageri à ghjornu, hè previstu per ghjunghje à a fase di prova in uttrovi 2013. I passageri chì piglianu u metro da Hacıosman ghjunghjeranu à a stazione di trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. Quì cù a cunnessione Marmaray, Kadıköy-Kartal, Aksaray-Airport o Bağcılar-Olimpiyatköy- Başakşehir puderanu ghjunghje in pocu tempu.

Fonte: TIME

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*