U sindaco di Islamabad Tahir Shahbaz Syed hà visitatu IETT

Sindaco di a Capitale Islamabad di Pakistan, Tahir Shahbaz Syed, hà visitatu IETT è hà ricevutu infurmazioni nantu à i sistemi di trasportu publicu è u metrobus in Istanbul.

Sindaco di a Capitale Islamabad di Pakistan, Tahir Shahbaz Syed, è u Direttore Generale IETT, Dr. Hayri Baraçlı è i Direttori Generali Diputati di İETT Mümin Kahveci, Dr. Hasan Özçelik è Dr. Maşuk Mete ci hà accoltu. In seguitu, à a riunione, una presentazione chì introduce IETT hè stata fatta à u presidente invitatu. Dopu à a presentazione, u sindaco di Islamabad, chì hà una populazione di 1,3 milioni, hè statu infurmatu nantu à u sistema di trasportu publicu di Istanbul, l'applicazione di metrobus è novi prughjetti.

Direttore Generale İETT Dr. In u so discorsu quì, Hayri Baraçlı hà enfatizatu i sette certificati di qualità chì IETT hà ricevutu recentemente è hà sottolineatu chì continuanu à furnisce à IETT documenti di standard internaziunali in u periodu à vene. Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a qualità di u serviziu gestionendu u tempu, i soldi è e risorse umane in modu correttu, Baraçlı hà dettu: "Applicemu i standard di gestione giapponese in IETT. Inoltre, avemu creatu i nostri propri standard di gestione. "Avemu stabilitu u call center IETT per a satisfaczione di i passageri è di u publicu, è questu centru serve Istanbulites 24 ore à ghjornu". disse.

Rimarchendu chì Islamabad hè una di e più belle cità in u mondu è dicendu chì "u successu di u Pakistan hè u successu di Turchia", u Direttore Generale Baraçlı hà dichjaratu chì u so scopu hè di sparte l'infurmazioni è u travagliu cù Islamabad quantu pussibule.

U sindaco di Islamabad, Tahir Shahbaz Syed, hà spressu a so gratitudine à u Direttore Generale Baraçlı per i so opinioni è i so desideri è hà dettu: "A Turchia è u Pakistan sò in relazioni storiche è culturali strette. Tutti in Pakistan amanu è ammiranu i Turchi. Accoltamu ogni aiutu chì i Turchi ponu dà. "Vulemu cooperà cù IETT in u trasportu", disse.

Dopu à a riunione, u presidente invitatu hè statu datu in rigalu un mudellu di tram nostalgicu, u simbulu di Istanbul. Dopu à a riunione, u presidente invitatu è i direttori generali di l'IETT anu fattu un viaghju à l'Atelier è u Tunnel IETT CER.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*