I Giapponesi Custruiscenu Treni à Alta Velocità chì Righjunghjenu 500 km à l'ora

U trenu d'alta velocità, chì serà sviluppatu da a Cumpagnia di a Ferrovia Centrale di u Giappone, ghjunghje à una vitezza di 500 km à l'ora.
U Giappone hà annunziatu u so prughjettu di sviluppà u trenu più veloce di u mondu. U trenu, chì serà una classa di trenu di levitazione magnetica (Magnev), puderà accelerà finu à 500 km per ora. L'annu chì u trenu, chì riducerà a distanza di 350 km trà Tokyo, a capitale di u Giappone, è a cità di Nagoya, à solu 40 minuti, serà messu in serviziu in u 2027.
Ancu s'ellu serà messu in serviziu tardu, u trenu, chì serà prisentatu cum'è u mudellu Maglev serie L0, hè cunsideratu un prughjettu assai impurtante per rapprisintà u puntu futuru di i treni magnetici. Sviluppatu in l'anni 1970, a tecnulugia Magnev permette à u trenu di viaghjà nantu à i rails senza cuntattu. In corta, u trenu chì viaghja per l'aria pò ghjunghje à distanzi assai più longu assai più veloce, postu chì a friczione hè ridutta à zero.
U tìtulu di u trenu più veloce di u mondu appartene à u trenu sviluppatu da a cumpagnia CRS di a China, ancu s'ellu ùn hè micca statu messu in serviziu. U trenu, chì hà sei vagoni è aumenta a so aerodinamica cù u so designu di cuteddu, hè fattu di plastica ligera, alea di magnesiu è fibra di carbone.
Utilizendu 22.800 2011 kW d'energia, u trenu hà righjuntu una vitezza di 500 km in a prova realizata in dicembre 300. Nanzu, u record di treni più veloce di u mondu appartene à u trenu operatu da China High Speed ​​Railways. U trenu di passageri pò ghjunghje sin'à 9.600 chilometri à l'ora. L'energia utilizata da u trenu hè XNUMX XNUMX kW.
Hè previstu chì u trenu Magnev di a nova generazione di u Giapponese averà 14 vagoni è purterà un milla di passageri. A quistione più impurtante in u mumentu hè quantu serà u prezzu di u bigliettu di i treni chì andaranu cum'è bullets.

Fonte: VATAN

1 Comment

  1. Scrivu un pocu cummentariu
    Sè vo site per fà un travagliu, pensate chì 50 anni venenu, u puntu hè chì anu disegnatu alcuni mudelli YHT assai bè quì.
    U trenu chì viaghja trà Ankara è Istanbul avà ùn hè micca bè !
    ma certi mudelli anu a bellezza per trattà i prossimi 50 anni
    ma u più impurtante, a pruducia da voi stessu, ùn a cumprà micca da un altru statu !!
    À quellu tempu, vi prisentate indipindente, liberamente è à u serviziu di e persone chì vulete.
    MA CHANGE ALTAMENTE IMPOSTA IN TURCHIA, PER ESEMPIU, VENDENU UNA PICCOLA ACQUA PER 30 CARGA SECCHE PER 1TL È NON FANNU CASH.
    E REGULE ASSOLUTAMENTE SOLIDI COME L'EUROPA DEVERU ESSERE IMPLEMENTATE ???
    In Auropa, ùn devi mai cullà nantu à un autobus vagabondu, altrimenti ti punirà, s'ellu ti manca l'impositu, annulleranu u vostru dirittu di fà affari, ùn pudete micca apre ancu un affari !!!

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*