I servizii di treni di merci trà Turchia è Pakistan cumincianu

U trenu di merchenzie, chì viaghja 6 mila 543 chilometri in totale nantu à a strada di Turchia, Iran è Pakistan, serà di 18 ghjorni in primu locu, è dopu 11 ghjorni. U trenu chì partirà da Izmit-Köseköy hà da pudè esse carricatu da diversi punti. U trenu hè previstu di fà una cuntribuzione significativa à e relazioni economiche trà Turchia è Pakistan. U trenu, chì hè statu messu in serviziu per a prima volta in u 2009, hè statu finitu in u 2011 per via di ritardi in Pakistan.
L'"11a Reunione di i Presidenti di l'Organizazioni Ferroviari", urganizata in Ankara in ghjugnu cù a participazione di l'autorità ferroviarie di i paesi di l'Organizazione di Cooperazione Ecunomica (ECO), sottu a presidenza di TCDD, hà datu u fruttu. U trenu Istanbul-Teheran-Islamabad, chì hà fattu u so viaghju di prova u 14 d'aostu di u 2009 è hè statu annullatu u 25 di nuvembre di u 2011 per via di ritardi in i tempi di crociera in Pakistan, hè tornatu à a vita. In a riunione trilaterale trà Turchia, Iranu è i funzionari di a ferrovia Pakistan; Hè statu decisu di riavvià i servizii di treni Istanbul-Teheran-Islamabad u 15 di lugliu. U tempu di viaghju di u trenu, chì serà operatu ogni 6543 ghjorni nantu à a strada Istanbul-Teheran-Islamabad di 15 chilometri, serà inizialmente 18 ghjorni (Turchia 3,5, Iran 4, Pakistan 10 ghjorni). Stu periodu serà ridutta à 11 ghjorni in i periodi chì venenu. (Turchia 3, Iran 4, Pakistan 4 ghjorni).
U trenu, chì u puntu di partenza da Turchia hè Izmit-Köseköy, pò ancu esse carricatu da diversi punti. L'ufficiali di TCDD anu indicatu chì, per via di e differenze di linea in Pakistan, i carichi sò stati trasferiti à i vagoni pakistani in Zahedan, è spiegà chì e cumpagnie chì carricà u trenu duveranu avè un rappresentante per e prucedure ferroviarie è doganali in Iran è Pakistan. L'autorità anu dichjaratu chì a tarifa di trasportu è i costi supplementari per a pista di Turchia è Iran seranu pagati in Turchia, mentre chì a tarifa di trasportu è i costi supplementari per a pista di u Pakistan seranu pagati in Pakistan. U trenu hè previstu di fà una cuntribuzione significativa à e relazioni cummerciale trà i dui paesi.
U trenu Istanbul-Teheran-Islamabad, chì hà fattu u so primu viaghju di prova in u 2009, hà realizatu 14 voli cummirciali è 15 aiutu finu à avà.

Fonte: Diario di trasportu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*