Marmaray hè nantu à CNN International u 29 di nuvembre.

U prugramma "The Gateway", chì cuntarà di u Prughjettu Marmaray preparatu da Becky Anderson quand'ella hè ghjunta à Istanbul u mese passatu, serà trasmessu in CNN International u 29 di nuvembre.
L'ultima strada di "The Gateway" hè u Bòsforu.
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, era ancu un invitatu di u prugramma.
In questa parte di u prugramma "The Gateway", preparatu da Becky Anderson, unu di i programatori più notevuli di l'ultimu periodu, hà visitatu i centri di trasportu più impurtanti è più occupati in u mondu, u Bosforu, chì hè di grande impurtanza in u mondu sanu. culliga l'Asia è l'Europa, serà esaminatu. A squadra, chì hè ghjunta in Turchia per u prugramma in u quale i dettagli di u Prughjettu Marmaray, chì hè seguitu cun interessu da u mondu sanu, seranu spartuti, scontru cù i funzionari di u Prughjettu Marmaray è ancu u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım.
Parlendu à u prugramma in quantu à l'impurtanza di u Bosforu è u Prughjettu Marmaray, u Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Se cunsideremu u fattu chì u 87 per centu di u cummerciu è u trasportu hè furnitu da mare, pudemu capisce megliu l'impurtanza di Istanbul in u cummerciu marittimu è trasportu. Attualmente, in più di u nostru trafficu lucale di 400 2 picculi barche chì portanu più di 500 mila persone à ghjornu, grandi navi di containeru è cisterna di petroliu crudu passanu trà elli da u nordu à u sudu. In altri palori, simu sovraccarichi in u Bosforu. Cù u Marmaray, chì serà messu in serviziu à a fine di u 2013, 150 mila persone passanu da u cuntinente asiaticu à u cuntinente europeu per ghjornu. Questa hè una di e nostre soluzioni per fà u trafficu lucale più sicuru è più còmode ". dice.
U Ministru Yıldırım hà rispostu à e dumande di Anderson nantu à e difficultà sperimentate durante a custruzzione di u Prughjettu Marmaray cusì: "Avemu finitu a maiò parte di a parte difficiule. A sfida avà hè chì ci vole à priservà ancu a parte storica. U tunnel passa sottu à una zona estremamente storica. Per quessa, ogni pezzu di terra chì esce hè esaminatu da l'archeologi è cuntinuemu a custruzzione di u tunelu solu quandu danu a so appruvazioni. Quandu ci dicenu di piantà, ci fermemu. Per quessa, avemu persu cinque anni, ma ùn simu infelici, perchè avemu cuntribuitu à revelà a storia di a cità. Prima di Marmaray, a storia di Istanbul era cunnisciuta cum'è 2500 anni. Quandu avemu principiatu i scavi archeologichi dopu à u Prughjettu Marmaray, avemu capitu chì a storia di a cità torna in 8500 anni ... "
U prugramma, in u quale u prughjettu di Marmaray hè discutitu in detail, pò esse guardatu u ghjovi 29 nuvembre 2012 in Cnn International trà 12.45:13.15 è 19.45:1 ora turca. A ripetizione di u prugramma serà trasmessa u stessu ghjornu à 10.45, u sabbatu 2 di dicembre à 00.15, è dumenica u 19.45 di dicembre à XNUMX è XNUMX.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*