Atatürk à a Summit Exhibition aperta in l'edificiu di l'Olympos Cable Car

Funivia Olympos
Funivia Olympos

A mostra "Atatürk at the Top", custituita da ritagli di ghjurnali, hè stata aperta da u ghjurnalistu Halil Öncü in a cità Tekirova di Kemer. A mostra "Atatürk at the Top", custituita da ritagli di ghjurnali publicati trà u 1940 è u 1950, preparatu da u ghjurnalistu Halil Öncü, hè stata aperta in l'edificiu Olympos Teleferik.
U guvernatore di u distrittu di Kemer, Murat Bulacak, in u so discorsu à l'apertura di a mostra, hà dettu chì e diverse attività sò sempre tenute in l'anniversarii di a morte di Atatürk.

Dichjarà chì anu cummemoratu Atatürk cun rispettu è gratitudine in l'anniversariu di a so morte, Bulacak hà dettu: "Questa mostra era assai significativa in questu sensu. U travagliu fattu da Atatürk cuntinueghja sempre. Dapoi a fundazione di a nostra Republica, sò stati fatti veramente cose boni in u nostru paese. Ataturk sarà sempre in cima per noi. "L'idee di Ataturk continueranu sempre à campà in u nostru paese", disse.
U direttore generale di Olympos Teleferik, Haydar Gümrükçü, hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu.

Spieghendu chì circa 600 mila persone anu utilizatu a funivia finu à avà, Gümrükçü hà dettu: "Pensu chì supereremu 600 mila à a fine di questu annu. Quist'annu solu, avemu accoltu 180 mila persone finu à avà. Semu a teleferica di trasportu di persone a più longa distanza in u mondu. "Questu attrae l'attenzione di a ghjente", disse.

U ghjurnalistu Halil Öncü, chì hà apertu a mostra, spiegò chì vulia fà qualcosa di diversu per u 74 anniversariu di a morte di Atatürk è hà dettu: "U scopu di a mostra hè di commemorare Atatürk da u cima. "Avemu fattu un studiu sfarente riunendu i ghjurnali publicati u 1940 di nuvembre trà u 1950 è u 10", disse.
Allora i participanti anu visitatu a mostra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*