Vadi Istanbul, u primu prughjettu di metro privatu

Artaş İnşaat, Kelesoğlu İnşaat è Aydınlı Group uniscenu forze per "Vadi Istanbul" in Cendere.
I spedizioni di a struttura mista, cumpresu u metro appositamente custruitu, seranu fatti in 2016.
Trè cumpagnie di custruzzione, ognuna di quale hà realizatu prughjetti impurtanti in u so propiu dirittu, anu unitu e forze per Vadi Istanbul, chì crescerà nantu à un terrenu di 3 mila metri quadrati in Kağıthane. Vadi Istanbul, chì serà custruitu nantu à a terra di a Fabbrica Evyap in Kağıthane, serà custituitu da 50 tappe. A vendita di u prugettu, chì serà sviluppata sottu a firma di Artaş İnşaat, Aydınlı Group è Kelesoğlu İnşaat, accuminciarà in stu mese. Ci saranu 3 mila residenze in tuttu u Vadi Istanbul, induve 1.100 residenze sò previste per esse situate in a prima fase. In u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in u 3, un centru cummerciale, residenze, uffizii è un hotel risurreranu.
metru quadru minimu 65
In Vadi Istanbul, chì attrae l'attenzione cù l'acqua, u paisaghju, a furesta è l'opportunità di trasportu faciule, i spazii di e residenze varienu trà 65 metri quadrati è 240 metri quadrati. I funzionari di a Cumpagnia dichjaranu chì aspettanu una dumanda intensa per u prugettu da parechji paesi, è ancu da i residenti di Istanbul.
Circundatu da furesta
U prughjettu, chì serà custruitu in partenariatu cù u presidente di Artaş İnşaat Süleyman Çetinsaya, u presidente di u gruppu Aydınlı Ömer Faruk Kavurmacı è u presidente di Kelesoğlu İnşaat, Mustafa Keles, si trova in l'area circundata da i boschi di Belgrad in una continuazione di Maslak.
Un flussu chì porta l'acque di u Bosforu, chì hè statu apertu recentemente da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, attraversa ancu u prugettu. U prugettu averà case di terrazza, residenze, uffizii, strade cummerciale, caffè, alberghi è centri commerciali, è ancu sale di cuncerti è spazii di divertimentu.
U primu prughjettu di metro privatu
Aumenterà cù u partenariatu di u presidente Artaş İnşaat Süleyman Çetinsaya, u presidente di u gruppu Aydınlı Ömer Faruk Kavurmacı è u presidente di Kelesoğlu İnşaat, Mustafa Keleş.
U primu metro privatu di Turchia serà ancu custruitu in u scopu di u prugettu. U metro sarà cunnessu à a reta di metro di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*