A prohibizione di fumà ùn hè micca rispettata à e fermate di Tram, Metrobus è Bus

A lege hè in vigore dapoi trè anni, ma u fumu hè sempre permessu in u metrobus è in e fermate d'autobus malgradu a prohibizione. I citadini cercanu aiutu da u Primu Ministru Erdogan per l'implementazione di a lege.
A prohibizione di fumà hè entrata in vigore da u 19 di lugliu 2009; ma a pruvisione di sta lege ùn hè micca applicata à u metrobus è a fermata di l'autobus. Ancu s'ellu Diu sia cuntentu di a lege, a distanza chì pigliamu è u nùmeru di respira anu aumentatu considerablemente. Perchè quelli chì sà, in u passatu, à pocu tempu l'autobus interurbani di passageri, ancu in l'autobus municipali, i sigarette si fumavanu è si fumavanu in l'autobus. A sigaretta finita hè stata ancu spenta in l'autobus cù a punta di una scarpa punta. Ancu s'ellu, durante i periodi di fumu in l'autobus municipale, "Emu da quì à andà à u mare!" sentenza coincide cù u stessu periodu di tempu, ma hè utile per ricurdà.
Hè stranu per agisce cum'è s'ellu ùn ci hè micca pruibizione à l'autobus, u metrobus è a fermata di u tram è l'aperte di u metro, ancu s'è a pruibizione di fumà in spazi interni hè bè. Ancu s'ellu, parechji di quelli chì leghjenu stu articulu avà dicenu: "Oh, hè pruibitu di fumà à i tappe?" pò esse surprised; ma sta quistione ùn s'assumiglia à a quistione di un fratellu caldu mustachioed chì stava davanti à mè pocu tempu. Aghju dettu: "Fumà in autobus hè ancu pruibitu, hè?" Mentre ch'ellu era stunatu da a quistione di "Venite in mente, stammi cun mè", hà dettu in una certa manera: "Hè passatu un pezzu, fratellu, induve site statu, nò!" Puderaghju risponde cù una dumanda contru. Risulta chì u fratellu era dentru, hà manghjatu per 15 anni!
In ogni casu, andemu à u nostru tema, induve u clarione hè chjamatu "zırt" è a sigaretta hè un "bout"... Metrobus, bus, tram è metro sò trà l'ambienti coperti da a prohibizione di fumà. Hè pruibitu di fumà quì; Perchè hè un locu induve site in u stessu ambiente cù i non-fumatori è u fattu chì vi entre prestu in u prossimu veiculu hè un gran dolore per quelli chì ùn piace micca l'odore di sigarette. Ancu s'ellu hè difficiule di cunvince u nostru populu di questu. Siccomu u segnu "No Smoking" in i fermate di Metrobus hè scrittu per a ghjente di un altru mondu, appena vede u testu, vi vene in mente per accende una sigaretta. Fumare mentre aspetta qualcosa hè l'etiquette di l'addiction in ogni modu! Mentre aspetta un minibus, taxi, bus, metro o metrobus, abbraccia immediatamente una sigaretta. Hè chjamatu "Venite, venite sigaretta". Perchè appena dui puffi sò pigliati da a sigaretta, u veiculu si prisenta à a fine di a strada. Piglia respira profonda è veloce da a sigaretta finu à chì u veiculu vene à i so pedi. Giustu à a porta di u veiculu, pigghia un ultimu respiru prufondu, è dopu à scaccià u culo in lochi casuali, sviuta u fumu in i so pulmoni in l'autobus. Allora chì hè accadutu avà? Cum'è s'ellu ùn bastassi ch'è vo disturbate tante persone in a stazione, avete creatu assai aria fumosa cù l'odore chì t'impregnava è l'ultimu soffiu chì t'hà pigliatu à u veiculu ch'è cullatu. Ma quale sente è capisce l'avvertimentu ?0
Quale hè arrubatu u segnu di pruibizione ?
In ogni casu, postu chì e tappe sò una spezia d'ambiente di socializazione, quellu addictivu ùn manca micca sta opportunità ! Sì dite una parolla, sarete in cunflittu, socializerete assai! Per esempiu, à qualchissia chì fuma una sigaretta à a fermata, "Fratellu, ùn vede micca u segnu?" Sè vo dite: "Chì diavolo!" sviluppendu cù a frase "Se ùn site micca cunfortu, esce da a stazione!" Avete sperimentatu una socializazione chì finisce cù una minaccia! Avete da turnà u volante à a diritta per chì a situazione ùn si trasfirissi in ghjuramentu. Ùn ci hè nunda di lagnà à u guardianu di sicurità. Perchè l'ufficiale hà dettu: "Chì duvemu fà, hè pruibitu, ma beie! Se vi sentite scomodu, chjamate a pulizza o a polizia ". fundatu a so teoria.
L'Avcılar Metrobus Station hè unu di i lochi induve u densu campu di fumu in e fermate di Metrobus hè megliu respiratu ... Grazie à elli, postu chì a fermata quì hè abbastanza larga è longa, una folla considerableu di persone trasforma a fermata in un focu in ogni mumentu. di u ghjornu ! Quandu si mette da parte u munzeddu di sigarette in l'area induve si trova u segnu "No Smoking", chì hè a dimensione di un pacchettu di sigarette, (chì faci a butt box di sigarette induve hè pruibitu di fumà) è cammina versu a fermata, hè cum'è Avete intrutu in una caffetteria di u sotano in u slum è l'odore vi tocca immediatamente. In mezu à e persone chì ùn ponu micca pensà à s'ellu ci hè un zitellu, ùn pò micca suppurtà di fumà, hè malatu, o ùn si ne importa micca, ùn si pò fà di vulerà chì u metrobus vene u più prestu pussibule. . Sè avete mentitu, ùn succederà più. Perchè quellu chì a so bocca hè troppu ùn si sente à una volta...
In Istanbul, induve ùn ci hè micca una sola fermata di non fumatori longu à e linee di metrobus, tram è autobus, a mancanza di cuntrollu è di deterrente in quantu à questu hè a più grande lagnanza di quelli chì ùn fumanu micca è anu malatie cum'è l'asma. Ebbè, diciamu chì avete un sanguinamentu di u nasu è avete decisu di lagnà. Avete trasmessu a materia à u White Desk, l'unità di denuncia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. A risposta seguente hè mandata à u vostru e-mail, cum'è hè stata trasmessa à parechje persone chì anu manifestatu u so disagio: "A Direzzione Generale di l'Operazioni di Tramway Elettricu di Istanbul è Tunnel (IETT) hè stata cuntattata in quantu à a vostra applicazione. L'infurmazione data hè a seguente: "U fumu hè pruibitu à e fermate di e nostre linee di metrobus, autobus è tram, è ci sò lettere d'avvertimentu necessarie in tutte e nostre stazioni. Tuttavia, hè statu determinatu chì i segni d'avvertimentu in alcune di e nostre tappe sò stati eliminati da persone scunnisciute. Sicondu a lege numerata 4207, u fumu hè pruibitu in i lochi publichi aperti à u publicu. In questu cuntestu, u fumu hè ancu pruibitu in e fermate IETT. U duvere di inspeccionà a pruibizione pertinente appartene à i Centri di Cuntattu di u Tabaccu stabiliti sottu à e Direzzione Pruvinciali di Salute. Pudete trasmette i vostri avvisi è reclami quì. Centru di Cuntattamentu di Tabacco in Zona Senza Fumazione: 0212 453 39 20. Relazioni Pubbliche IETT: 444 18 71, iett@iett.gov.tr ​​"...
Diciamu chì avete fattu a vostra lagnanza à IETT sta volta. A stessa risposta hè quasi esattamente ripetuta: "Caru ..., fumà hè pruibitu in e stazioni è tutte e nostre stazioni anu e lettere d'avvertimentu necessarie. Tuttavia, hè statu determinatu chì i segni d'avvertimentu in alcune di e nostre tappe sò stati eliminati da persone scunnisciute. Inoltre, u nostru persunale hà ancu realizatu l'ispezioni necessarii in questu sensu. Grazie per a vostra sensibilità ".
Infine, avete decisu di chjamà u Centru di Cuntattu di u Tabaccu. Malgradu à chjamà ripetutamente u numeru datu, ùn pudete micca trasmette a vostra lagnanza. Perchè ùn ci hè micca apertura.
È à tutti questi, "Hè a mo pasta nantu à a barca o m'importa?" Pensu chì si chjama u sindromu... L'unica speranza chì resta hè chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan, chì hè assai sensibile à u fumu, leghje sta nutizia è avvirtenu l'autorità.
Intantu, avemu pensatu. Cumu pò e persone micca identificate sguassate i segni "No Smoking" à e tappe senza chì nimu li veda, malgradu i guardiani di sicurità, è perchè ùn ponu micca esse posti novi in ​​u so locu?

Surghjente: http://www.aksiyon.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*