Tram passerà davanti à NEO AVM

Hè statu amparatu chì a linea da esse cunnessa à Çamlıca da a strada di u Distrettu di Uluönder in u scopu di u Prughjettu di Estensione di e Linee di Tram passerà davanti à u Neo Shopping Center.
Mesi fà, u passaghju pedestrian Neo hè statu danatu quandu un camionu carricu di ferru hè statu culpitu, è dopu hè statu demolitu perchè era periculosu. I citadini di u circondu anu manifestatu e so riazzioni à a situazione, è invitanu l'autorità à fà u passaghju di pedoni. Era una questione di curiosità quandu un novu serà custruitu per rimpiazzà u ponte distruttu. Dopu chì u tempu hè passatu, a linea di tram, chì passerà nantu à a strada di Uluönder Mahallesi, hè prevista per principià da a strada di u Cungressu Erzurum è prucede per e strade Sivas Congress è u guvernatore Ali Fuat Cebesoy, rispettivamente.
COST 5 MILIONI LIRA
À a fine di a strada di u guvernatore Ali Fuat Cebesoy, un passaghju di 5 milioni di lire serà custruitu per chì i citadini è i tramvii ponu attraversà a strada circundante. Si dice chì a custruzzione di stu passaghju serà cupartu da Neo Shopping Center. U novu ponte, chì serà custruitu à circa 50 metri da l'antica strada sopra Neo, si estenderà à u parking di u centru cummerciale. U sughjettu, chì hè statu trasferitu à Ankara Highways 4th Regional Directorate, hè in attesa di appruvazioni. Hè dichjaratu chì u ponte serà messu in serviziu dopu à a fine di i travaglii di indagine.

Surghjente: http://www.oguforumu.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*