Trenu à alta velocità da Edirne à Kars

Cù u prestitu da esse furnitu da a Cina, a linea di Ferrovia di Seta, nantu à quale i treni d'alta velocità da Edirne à Kars, serà custruitu. A linea anderà ancu à Izmir, Diyarbakır, Antalya è Trabzon. I treni puderanu accelerà finu à 250 km.
U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà datu infurmazioni nantu à l'accordu firmatu cù a Republica Populari Chine, chì include a custruzzione di e ferrovie, in a riunione chì hà tenutu cù i ghjurnalisti.
Karaman hà dichjaratu chì a Turchia hà pigliatu passi fermi versu u so scopu di 2023 mila chilometri di linee di ferrovie veloci è 6 mila chilometri di linee ferroviari convenzionali per u 4, grazia à questu accordu, è hà dettu chì 45 miliardi di dollari sò necessarii per ghjunghje à questu scopu, è in u quadru. di l'accordu, a Cina finanziarà 28 miliardi di dollari di questu.
Spieghendu chì a Cina hà u scopu di custruisce 2 mila chilometri di treni d'alta velocità in u paese è fora di u paese annu, Karaman hà ancu dichjaratu ch'elli portanu assai prughjetti in Libia, Algeria è USA in linea cù i so scopi.
Karaman hà dichjaratu chì cù l'accordu firmatu, i dui paesi stabilisceranu una cullaburazione strategica in a custruzzione di a ferrovia, è e cumpagnie cumune chino-turche cooperaranu in a custruzzione di treni d'alta velocità in Turchia è à l'esteru.
Dichjarà chì a Cina darà un prestitu per a custruzzione di a Ferrovia di Seta trà Edirne è Kars in Turchia per esse custruitu da cumpagnie cumune turco-chinese, è chì stu prestitu pò esse rimbursatu à longu andà, Karaman hà dettu chì i Cinesi furnisceranu Ankara. -Izmir, Ankara-Sivas, Ellu disse chì anu u scopu di custruisce un trenu d'alta velocità trà Sivas-Erzincan, Erzincan-Trabzon, Sivas-Malatya, Elazığ-Diyarbakır, Eskişehir-Antalya è Konya-Antalya.
Apuntendu chì a Cina prova di creà un mercatu in i paesi europei in a custruzzione di a ferrovia, Karaman hà nutatu chì per quessa, vedenu a Turchia cum'è una zona di prumuzione per l'Europa.
Karaman hà dettu: "Sia u prestitu di a Cina o u prestitu statale, questu ci permetterà di fà un passu impurtante per ghjunghje à l'ugettivi di 2023 di e ferrovie in Turchia. Avemu firmatu un accordu à u livellu di i Primi Ministri. Siccomu daranu prestiti di u guvernu, serà faciule per elli à rimborsà. "In linee chì funzionanu bè, i prestiti ponu esse rimborsati in pocu tempu", disse.
Süleyman Karaman hà dichjaratu chì hè previstu chì i treni d'alta velocità per esse utilizati nantu à e linee di u Prughjettu Ferroviaria di Seta da esse realizatu cù i Cinesi puderanu ghjunghje à una vitezza di 250 chilometri finu à Sivas è 180-250 chilometri trà Sivas è Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*