U novu centru di urganisazione straordinaria; Funivia Olympos

Haydar Gümrükçü, Direttore Generale di Olympos Teleferik, chì ospita urganisazioni interessanti è populari à una altitudine di 2365 metri, hà dichjaratu ch'elli furnianu u sustegnu necessariu à parechje urganisazioni per sparghje u turismu in 12 mesi. Gümrükçü hà ancu dichjaratu chì pensanu à aumentà sta diversità in u periodu à vene.
Olympos Teleferik, unu di i centri di turismu alternativu di Kemer, si faci un nome cù u sustegnu chì dà à l'urganisazioni tenute in a regione. Olympos Teleferik, chì cunnetta a Muntagna Tahtalı è u Mediterraniu è ospita parechji avvenimenti per via di a so situazione, hà recentemente accoltu u Red Bull Sea à Sky Enduro Motorcycle Races, chì hà iniziatu da u livellu di u mari è finì à a cima di 2365 metri di a muntagna Tahtalı.
A corsa Red Bull Sea to Sky, urganizata da Kemer Enduro Motorcycle Club a settimana passata è assistita da 18 atleti di 150 paesi, hè stata cumpletata cù a tappa Tahtalı Mountain alta 2365 metri. Parechji motociclisti chì anu finitu e razzii, chì sò trà e piste più sfida è divertenti in u mondu, si sò scontri cù u Direttore Generale di Olympos Teleferik dopu à a ceremonia di premiazione tenuta à a cima, anu ricevutu infurmazioni nantu à a facilità è esprimenu a so admirazione.
U direttore generale di Olympos Teleferik, Haydar Gümrükçü, hà dettu in a so dichjarazione dopu l'interessu chì anu ricevutu, "Olympos Teleferik furnisce u sustegnu necessariu à parechje urganisazioni urganizate per sparghje u turismu in a regione in 12 mesi. Avemu ancu ospitatu e gare di Moto Enduro Red Bull Sea to Sky tenute a settimana passata, ospitate da Kemer Enduro Club, chì hè trà queste organizzazioni. Avemu scontru in cima cù l'atleti chì ghjunghjenu à a cima da a spiaggia attraversu piste sfida. Semu fieri di e parolle cumplementarii dite da atleti famosi in u mondu, in particulare per a nostra facilità è a nostra regione. "Faremu u nostru nome cunnisciutu più spessu sustenendu diverse urganisazioni in u futuru", disse.

Fonte: Kemergözcü

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*