A cerimonia di firma di compra di tram 5 hè stata fatta trà a Municipalità Metropolitana di Samsun è a cumpagnia CNR.

Una cerimonia di firma di compra di tram hè stata tenuta trà a Municipalità Metropolitana di Samsun è a Cumpagnia CNR di a Republica Populare Chine, una di e prime cumpagnie di trasportu ferroviariu di u mondu. Cù a cerimonia di firma tenuta in a Direzzione Generale di Samsun Transportation AŞ (Samulaş), i 5 tram, chì saranu fabbricati, costaranu 7.5 milioni d'euros è alcuni di elli saranu consegnati à a fine di u 2013.
U primu sistema di ferrovia ligera di u Mari Neru, chì hè statu messu in pratica dui anni fà, ùn pò micca risponde à i bisogni in quantu à a capacità di i passageri, ancu s'è a reazione hè stata inizialmente criticata. In u trasportu di tram realizatu cù 16 tram pigliati da l'Italia, a municipalità hà decisu di aumentà a flotta di tram per via di a densità eccessiva. A cumpagnia cinese CNR hà vintu l'offerta per l'acquistu di 25 Veiculi Light Rail System u 5 di settembre. U General Manager di a cumpagnia, chì hè ghjuntu à Samsun cù a so squadra, Dr. Yu Weiping è u sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz anu firmatu u protocolu è hà iniziatu u prucessu di fabricazione.
U direttore generale di Samulaş Sefer Arlı, u secretariu generale di a municipalità metropolitana Kenan Şara, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yılmaz, chì hà fattu una dichjarazione à a cerimonia di firma à a quale u staffu tecnicu è i machinisti di a cumpagnia hà dettu chì u numeru di veiculi di u sistema ferroviariu aumenterà à 5. cù 21 tram. Esprimendu chì si fidavanu di e cumpagnie chinesi è credenu chì pruduceranu veiculi cù l'ultime tecnulugia, u presidente Yılmaz hà dettu: "A causa di a crescente dumanda è capacità di passageri, i veiculi novi anu purtatu una necessità. Dopu à 14 mesi cù u cuntrattu, ghjunghjeranu altri 42 cunvogli di treni di 5 metri. Ma i nostri amichi chinesi sò assai travagliadori è pruduttivi. Cunsegnaranu in menu di 14 mesi. Spergu ch'elli seranu di megliu qualità è estetica di quelli chì avemu avà, è spergu chì u publicu piacerà più sti treni novi ". disse.
Ricordendu chì estenderanu a strada in a direzzione est-ovest in i prossimi anni, u presidente Yılmaz hà desideratu chì a CNR diventerà a cumpagnia preferita in u prucessu di aumentà a flotta di treni. U direttore generale di u CNR, Yu Weiping, hà dettu chì anu da rispettà strettamente u cuntrattu, e specificazioni, l'impegni, u mantenimentu, a riparazione è a fornitura è u serviziu di pezzi di ricambio. Dichjarà chì sò felici di esse attribuiti l'offerta, u Dr. Weiping hà dettu: "Vi felicitemu per u vostru curagiu. Semu una cumpagnia fundata in u 1881. Producemu 8 tippi di veiculi ferroviari è esportemu veiculi di u sistema ferroviariu in 20 paesi in ogni cuntinente di u mondu. Semu una di e migliori cumpagnie in u mondu in questu sensu. Avemu battutu parechji primi è records. Unu d'elli hà ancu battutu u record ghjunghjendu à una vitezza di 487,3 km/h. Faremu a maiò parte di a chance chì ci hè datu. Forniremu u megliu serviziu à Samsun cù i nostri longu anni di sperienza ". utilizatu l'espressioni.
Dopu à a cerimonia di firma, u direttore generale di u CNR Dr. Weiping hà datu infurmazioni à u sindaco Yılmaz presentendu un mudellu di u mudellu di tram chì custruiscenu.

Fonte: Pirsus News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*