Bombardier stabilisce una subindustria in Turchia per l'investimentu

bombardier
bombardier

L'investimentu chì Turchia hà fattu in a ferrovia in l'ultimi anni è serà fattu finu à u 2023 hè ancu seguitu attentamente da Bombardier Transportation. A cumpagnia, chì hà apertu un Uffiziu di Sviluppu Sub-Industriale in Istanbul in 2008, aspetta l'investimentu in Turchia. Bombardier Transportation, chì offre soluzioni di trasportu intelligenti in più di 60 paesi in u mondu, hè in Turchia.

hè dispostu à investisce. U Cunsigliu Tecnicu di Bombardier Transportation Nezih Ertürk è u Capu di u Team di l'Uffiziu Globale di Acquistu Esra Özen, parlendu à a nostra rivista Transport, hà enfatizatu l'impurtanza di l'investimenti di Turchia è u prugressu notevoli in u campu di a ferrovia in l'ultimi anni.

Ricordendu chì a Turchia investirà 2023 miliardi di dollari in prughjetti ferroviari finu à u 20, Nezih Ertürk hà dettu: "Cumu Bombardier, aspittemu di stabilisce una cooperazione strategica cù l'operatori è l'urganisazioni cunnessi in u settore di u trasportu turcu, offrendu suluzioni ferroviarie sustenibili è innovatori chì cambianu a situazione. regule antiche in favore di l'operatore secondu i bisogni d'oghje. Turchia hè un mercatu potenzalmentu grande cù i so investimenti in treni d'alta velocità, trasportu ferroviariu è sistemi di trasportu ferroviariu di massa. Avemu u scopu di participà à tutti questi prughjetti cù a nostra sperienza mundiale ".

STABULA UN UFFICIO GLOBAL DI Sviluppu di l'INDUSTRIA DI SUMINISTRATU IN 2008

Ricordendu chì cum'è Bombardier Transportation, anu stabilitu u primu sistema di metro di Turchia in Ankara in 1995, Ertürk hà nutatu chì dopu à stu prughjettu, anu implementatu cù successu sistemi di treni leggeri è tram in Istanbul, Eskişehir, İzmir, Adana è Bursa. In 2008, Ertürk hà dichjaratu chì anu apertu l'Uffiziu di Sviluppu di Sub-Industria Globale di Bombardier Transportation in Istanbul, "Questu uffiziu hà per scopu di identificà è di sviluppà i pruduttori turchi potenziali cù i quali Bombardier pò cooperà per prughjetti à longu andà in u mercatu mundiale".

Sottulineendu chì a ferrovia hè diventata di più in più populari in Turchia, Ertürk hà dettu chì seguitanu attentamente è esaminà i sviluppi ligati à a ferrovia in Turchia. Enfatizendu l'impurtanza di l'Uffiziu di Sviluppu di Sub-Industria Globale stabilitu da Bombardier Transportation in Turchia, Ertürk hà dichjaratu ch'elli facenu u travagliu nantu à a sub-industria attraversu questu uffiziu (Bombardier crea una sub-industria in Turchia per l'investimentu). Ertürk hà dettu: "Avemu messu l'investimentu turcu nantu à l'agenda", è hà dettu: "Per questu mutivu, pruvemu di creà una subindustria in Turchia. Ùn pudete micca pruduce in un locu induve ùn ci hè micca sub-industria. Tuttavia, per inizià a produzzione domestica, duvete esse capace di guarantisci una produzzione competitiva è di qualità Bombardier è duvete esse capace di furnisce a merchenzie in u tempu desideratu ".

SEremu PIÙ ATTIVI IN TURCHIA

Sottulineendu chì Bombardier guarda assai calorosamente à a produzzione in Turchia, Ertürk hà dettu: "Bombardier crea una subindustria per l'investimentu in Turchia, è avemu principiatu i preparativi preliminari per questu. Cum'è in u passatu, da avà seremu assai più attivu in Turchia. Se ci hè pruduzzione in Turchia, pudemu fà noi stessi, o pudemu fà per un cumpagnu. Stu prublema hè chjaru. Agiscemu secondu a suluzione più adatta è cumpetitiva nantu à una basa di prughjettu. Avemu avà furnitu sistemi ferroviari à più di 60 paesi in u mondu. A nostra pruduzzione hè in Italia, Pulonia, Germania, Austria, USA, Cina, Repubblica Ceca. Pudemu fabricà in tuttu u mondu. Questu hè un approcciu cumpletamente prufessiunale. Induve possu purtà una suluzione più cumpetitiva, possu furnisce un serviziu di qualità megliu, questu hè impurtante. Hè quì chì simu posizionati ". Apuntendu chì 15 anni fà, ùn ci era micca una cumpagnia domestica per fà affari di treni d'alta velocità o di metro in Turchia, Ertürk hà nutatu chì parechje cumpagnie di custruzzione turche facenu affari in Asia è Africa grazia à u mercatu di sviluppu in a ferrovia.

SIAMU U LEADER MONDIALE IN LOCOMOTIVE

Dichjarà chì u 75% di u mercatu di locomotive elettriche in Europa hè in manu di Bombardier, Ertürk hà dichjaratu ch'elli sò u capu mundiale. Ertürk, chì hà dettu chì Bombardier ùn deve esse evaluatu solu cum'è fabricatore, hà enfatizatu chì sò una cumpagnia chì cuncepisce è sviluppa tecnulugia. Spieghendu ch'ellu cuncepisce tutti i prudutti pruduciuti da Bombardier stessu è chì anu a so forza da furnisce servizii di ingegneria, Ertürk hà dettu: "Attualmente, simu u capu mundiale in locomotive. In altri spazii, simu o u capu o u sicondu. In quantu à u sviluppu di a tecnulugia, a fabricazione è a consegna di i prudutti ", disse.
Enfatizendu chì ùn anu micca u lussu di ùn participà à un prughjettu chì hè digià fattu in Turchia, Ertürk hà sottolineatu chì ci hè una grande dumanda di u sistema ferroviariu in Turchia. Dichjarà chì i mercati ferroviari in Cina è in Russia anu un grande putenziale, Ertürk hà nutatu chì a Cina è a Russia anu investitu miliardi d'euros in treni d'alta velocità in l'ultimi anni. Ertürk spiegò chì e cità in Europa mudernizatu o allargatu e so linee esistenti.

ESRA ÖZEN: "SIAMO INVIAMO PARTI DA TURCHIA À A FABRICA DI VAGONI IN USA"

Bombardier Transportation Global Procurement Office Team Leader Esra Özen hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'Uffiziu Globale di Sviluppu di l'Industria di Fornitura chì anu stabilitu in Turchia è hà dettu: "Quali anni fà, avemu cuminciatu à ricercà u potenziale ferroviariu in Turchia. Siccomu vedemu un putenziale significativu, avemu vistu un putenziale significativu in i fornitori domestici in questu sensu. Per quessa, avemu stabilitu un uffiziu di compra in Istanbul in 2008. Questu uffiziu cerca fornitori in tutta a Turchia. Sviluppemu fornitori è pruvemu di elevà à u livellu Bombardier. Siccomu attachemu una grande impurtanza à a qualità, furnimu assistenza tecnologica à i nostri fornituri per ch'elli ponu ghjunghje à stu livellu di qualità. In u risultatu, l'avemu purtatu à u livellu Bombardier è i fornitori in Turchia furniscenu parti per i nostri prughjetti in u mondu sanu.

Quessi sò i parti essenziali per ogni tendenza. Cum'è vestiti interni, metalli diversi, parti meccaniche in u trenu. Induve ci hè una subindustria adatta in Turchia, andemu quì. In l'ultimi anni 3-4, avemu acquistatu parti assai impurtanti da Turchia. Per esempiu, parti da Turchia ponu andà à a fabricazione di vagoni in i Stati Uniti. In una certa manera, pudemu chjamà questu un muvimentu per creà una infrastruttura per a produzzione in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*