Ultima Situazione in i travaglii di Prughjettu di Riabilitazione di u Portu di Izmir

Una riunione d'infurmazione hè stata tenuta in a Fabbrica Storica di Gas di Carbone in quantu à u Prughjettu di Riabilitazione di u Portu di Izmir, chì hè prevista per esse realizatu in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione Generale di TCDD.
In u so discorsu quì, u Direttore Generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu l'azzione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir per migliurà u Portu di Izmir in 2010, dopu à l'istruzzioni di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, hà dichjaratu ch'ellu ùn pudia micca. avvicinà a cità è chì a cità hà persu 2 miliardi di dollari da questu.
Spieghendu chì cum'è TCDD, realizanu i travaglii in a parti portu di u prugettu è a municipalità hè interessata à assicurà a circulazione di l'acqua, Karaman hà dettu: "Avemu allargatu u terminal di cuntainer, risolviu u prublema di viaduct, è preparatu i piani. Vulemu chì i porti di passageri è di carichi travaglianu in modu efficiente inseme ", disse.
Karaman hà rimarcatu chì hè di grande impurtanza per i navi di a 2a è 3a generazione di attraccate in u portu, è hà dichjaratu chì anu firmatu un protokollu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u prugettu, è chì sò pronti à fà i necessarii. travagliu per l'espansione di u Portu di Izmir è a pulizia di a baia.
- Studii nantu à u prucessu di EIA-
Süleyman Karaman hà ricurdatu chì a Cumpagnia di Yüksel Proje hà gestitu u prucessu di Documentu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA), chì include e decisioni riguardanti l'area per esse scaricata durante a pulizia di a baia, in u risultatu di l'offerta.
Karaman hà dichjaratu chì u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione hà datu un furmatu EIA speciale per u Prughjettu di Riabilitazione di u Portu di Izmir è chì u rapportu necessariu serà preparatu in 2-3 mesi, è chì quandu u prucessu di EIA hè finitu, includeranu l'investimentu in u portu. prugramma di u Ministeru di u Sviluppu.
Nutendu chì TCDD hà spesu 60 milioni di dollari per a migliione di u portu è u costu tutale di u prugettu hè di 300 milioni di dollari, Karaman hà dettu: "I navi di a 2ª è 3ª generazione ùn ponu micca avvicinassi à u portu perchè a migliione ùn hè micca fatta. A perdita di Izmir da questu hè di 4 miliardi di dollari ", disse.
- "U Golfu serà salvatu" -
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì a prima cundizione per a cità per diventà un centru cummerciale mundiale hè "l'espansione di u portu".
Dichjarà chì u dragamentu hè statu fattu à una prufundità di 17 metri in l'area portu, Aziz Kocaoğlu hà dettu:
"Ci sò 2 materiali quì. Quessi sò terreni di brique premium è sabbia. Dunque, ùn ci hè micca contaminazione, ci hè u sali. Questu hè ancu un materiale chì pò esse sguassatu rapidamente è evaluatu da lavà. Ùn ci sò micca metalli pisanti. I sperti decideranu nantu à l'usu di stu materiale. U Golfu serà salvatu. Ùn facemu micca affari per sguassate a natura. Questu hè un must. U prughjettu di riabilitazione hè un prughjettu chì coronarà İzmir in u mondu. Vulemu flutterà i nostri figlioli in a baia. Quandu si tratta di soldi, ùn ci hè statu prublema cù soldi per 9 anni. Finu à quandu l'EIA hè emessu, cuminciamu à travaglià ".
Işıkhan Güler, Project Manager di Yüksel Proje Company, hà dichjaratu chì durante i sondaggi in a baia ùn hè statu trovu alcun rifiutu periculosu è chì u materiale da esse sguassatu puderia esse valutatu nantu à a terra di u stabilimentu di trattamentu İZSU in Çiğli.

Fonte : U vostru Habeci

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*