U presidente Yılmaz hà dettu chì estenderemu u sistema di ferrovia leggera Samsun

U presidente Yılmaz hà dettu chì estenderemu u sistema di ferrovia leggera Samsun
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu chì estenderanu a direzzione di u Samsun Light Rail System à a direzzione est-ovest è sud di a cità. L'enfasi di Yılmaz nantu à u "sud" vene in mente, una volta parlatu, "Serà u sistema ferroviariu passà per Çiftlik Caddesi?" purtatu a quistione.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dichjaratu chì ci hè bisognu di novi veiculi per via di a crescente dumanda di passageri in l'ultimi dui anni, è chì cuntinueghjanu u so travagliu in questu sensu.
A DOMANDA CRESCE ASSOLUTAMENTE IN 2 ANNI
Sottulineendu chì ci sò prughjetti di continuazione riguardanti Samsun Light Rail System in particulare, Yılmaz hà nutatu chì anu da fà aghjunte. Dichjarà chì travagliaranu per allargà u sistema di ferrovia leggera in u futuru, Yılmaz hà dettu: "Samsun hè stata a prima cità à custruisce u sistema ferroviariu in a regione di u Mari Neru. Inoltre, u sistema ferroviariu hà scontru una dumanda crescente di passageri in 2 anni da a so introduzione. In questu sensu, a necessità di un novu trenu hè stata. In 14 mesi, 42 altri convogli di treni di 5 metri ghjunghjeranu in Samsun è a nostra flotta di treni aumenterà da 16 à 21. In u periodu à vene, estenderemu a linea esistente à a direzzione est-ovest è sud di a cità in l'anni à vene.
U STRESS "SUD" DI YILMAZ
A dichjarazione di Yılmaz, "Stenderemu u sistema ferroviariu à l'est, l'ouest è u sudu", era a quistione chì hè stata parlata è sustinuta da u publicu quandu u prugettu hè statu implementatu, "U sistema ferroviariu passerà per Saathane è Çiftlik Caddesi?" purtatu a quistione in mente. A menzione di Yılmaz di a direzzione "sud" in a so dichjarazione, fora di a direzzione est è punente, hà ancu suscitatu a curiosità nantu à quale seria a nova strada.

Surghjente: http://www.samsunanaliz.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*