A marca naziunale serà prodotta in sistemi ferroviari

A marca naziunale serà prodotta in sistemi ferroviari
U cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS) hà decisu di entre in i prossimi licitazioni di u sistema ferroviariu cù 100 per centu di prudutti domestici è di creà una marca naziunale in i sistemi ferroviari. U scopu di mantene e risorse di u paese in u paese, ARUS hà u scopu di ùn perde micca l'investimentu di 2023 miliardi TL in u sistema ferroviariu finu à u 40 à e cumpagnie straniere.
A riunione di l'Anatolian Rail Transportation Systems Cluster (ARUS), chì hà u scopu di unisce i rapprisentanti di u settore ferroviariu sottu un tettu, hè stata recentemente tenuta à a Camera di Cummerciu di Istanbul. À a riunione; Ministeru di Trasporti, Comunicazioni è Affari Marittimi Infrastrutture Investimenti Direttore Generale Metin Tahan, ARUS Presidente di u Cunsigliu Ziya Burhanettin Güvenç, ARUS Vice President Ostim Foundation Board Member Sedat Çelikdoğan OSTİM OSB Presidente di u Board Orhan Aydın, RAYDER Presidente di u Board, Taha Ömer Yıldız, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'ITO, Şekip Avdagiç, KOSGEB, TUBITAK, i principali produttori di l'industria ferroviaria, subindustriali, cumpagnie di qualità, cumpagnie di ingegneria è università anu assistitu.
Sicondu l'infurmazioni ottenute, a riunione di cluster, à quale i funzionari di a cumpagnia chinesa CSR, chì vincìu l'offerta di Metro d'Ankara, anu ancu invitatu, hà alluntanatu a strada per parechji primi. Hè statu decisu chì ARUS, chì hè statu stabilitu cù u scopu di creà una marca naziunale in i sistemi ferroviari è di mantene e risorse di u paese in u paese, seguitanu ancu i prughjetti esistenti durante stu periodu. À a riunione, hè statu sottumessu chì l'intruduzione di un requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu per a prima volta in l'offerta di metro di Ankara era una tappa, è hè statu enfatizatu chì l'implementazione deve esse seguita assai strettamente per chì sta cundizione ùn resta micca parolle.
Parlendu à a riunione, u Direttore Generale Diputatu di u Ministeru di l'Infrastruttura di Trasportu, Yalçın Eyigün, hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a fase finale di cuncepimentu cù CSR è hà enfatizatu chì u requisitu di cuntribuzione lucale hè chjaramente scrittu in a specificazione è chì seguitanu questu. U presidente di Ostim, Orhan Aydin, hà ancu sottolineatu chì ellu seguirà u prucessu personalmente è chì u 51 per centu di a quantità di l'offerta deve esse in Turchia.
Metin Tahan, Direttore Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti, Comunicazioni è Affari Marittimi, hà datu u missaghju "Semu à a disposizione di l'industriali" in u so discorsu. In riferimentu à l'impurtanza di a decisione di cuntribuzione lucale, Tahan hà enfatizatu chì u costu di l'offerta di Metro d'Ankara solu era di 3 miliardi di lire. Tahan hà nutatu chì 2023 mila più veiculi di u sistema ferroviariu sò necessarii secondu l'obiettivi di u 10, è u costu di questu ghjunghje à 40 miliardi di lire. Hà dettu ancu chì u so sustegnu à a cooperazione di u cluster continuerà.
"Usemu lucale, avemu furnitu un prufittu di 19 milioni d'euros"
U presidente di l'ARUS è u rettore di l'Università di Çankaya, Ziya Burhanettin Güvenç, hà ancu dichjaratu chì u clustering hè un mudellu di sviluppu è hà enfatizatu chì i clusters anu da mira à u pruduttu finali. Spiegà l'esempii di clustering in u mondu, Güvenç hà dettu: "Türkiye; "Se ùn aumenta micca a produzzione domestica per mezu di clustering, serà cundannatu à l'estinzione". disse. Güvenç hà dichjaratu chì tutti l'attori duveranu esse inseme per riceve u travagliu chjave.
Ömer Yıldız, Direttore Generale di a Cumpagnia di Trasportu d'Istanbul, chì hà pruduttu u primu mudellu di tramvia domestica RTE200 di Turchia, hà dichjaratu chì anu fattu un prufittu tutale di 19 milioni d'euros da attività di localizazione. Dichjarà chì si concentranu nantu à l'investimenti di design per a marca naziunale, Yıdız hà enfatizatu a necessità di sustene i prudutti naziunali cù e pulitiche lucali è l'impurtanza di agisce cù a cuscenza di a marca in tutti i prucessi di produzzione.

Surghjente: http://www.haber10.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*