YHT hà ancu acceleratu u turismu

U Trenu d'Alta Velocità YHT, chì hè statu messu in serviziu nantu à a linea Ankara-Eskişehir, hà acceleratu Eskişehir in parechji spazii da u turismu à a vita suciale.
Hè stata raportata chì u trenu di alta vitra (YHt), cosa hè stata in serviziu per a prima volta, a linea Ankara-Eskişehi in a Turchia nantu à 4 anni fà, l'Industria à u cummerciu, da u turismu à a vita suciale.
U presidente di u Parlamentu di l'Educazione Naziunale, a Cultura, a Cummissione di a Ghjuventù è u Sportu è u Deputatu Prof. Dr. Nabi Avcı hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì,
"Dopu à l'iniziu di i servizii di treni d'alta velocità, u putenziale di u turismu domesticu di Eskişehir hè statu affettatu seriamente è positivamente. Hà causatu ancu un trafficu pesante per inizià da Eskişehir à Ankara, da Ankara à Eskişehir, è da Ankara à e nostre cità circundante via Eskişehir ".
Ricordendu chì e prime spedizioni YHT di Turchia anu iniziatu trà Eskişehir è Ankara, Avcı hà dichjaratu chì, oltre à Ankara è Eskişehir, i citadini di e cità circundante utilizanu YHT largamente.
-"E strade aprenu i so chjassi" -
Avcı hà ricurdatu u dittu: "E strade apre u so propiu chjassu" è hà cuntinuatu cusì:
"Allora l'investimentu stradale fattu in un locu richiede automaticamente investimenti supplementari dopu un pocu tempu. U Trenu d'Alta Velocità Eskişehir-Ankara hè ancu attraversu un prucessu simili. Hà fattu cuntributi assai serii à a geografia culturale di Eskişehir. Hà cuminciatu à fà arrangiamenti per accoglie i so invitati chì venenu da Ankara è e cità circundante, in particulare da Eskişehir, da ellu stessu. I nostri artighjani si sò adattati à questu tema in pocu tempu. Eskişehir hè ancu una cità universitaria. Dunque, YHT hà aghjustatu caratteristiche interessanti à a demografia di a cità, cum'è quelli chì travaglianu in Eskişehir, quelli chì travaglianu in Ankara, quelli chì travaglianu in Ankara è chì campanu in Eskişehir, quelli chì travaglianu in Eskişehir è chì campanu in Ankara ".
Nutendu chì i set YHT da esse aduprati trà Eskişehir-Konya sò ancu ghjunti, Avcı hà dettu: "I servizii di treni d'alta velocità Eskişehir-Konya cumincianu ancu à operare. Credu chì questu avarà cuntributi assai pusitivi à a dinamica di Eskişehir è Konya è ancu di i voli Ankara-Eskişehir. Avemu vistu. Spergu chì, da u 29 d'ottobre di u 2013, a linea di trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul hà ancu cuminciatu à operare. Cusì, cù a linea di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Eskişehir-İstanbul, innovazioni assai significative saranu aghjunte à a vita suciale, culturale è cummerciale di Eskişehir, İstanbul è Ankara.
-"U tempu di viaghju hè u mutivu più preferitu per i passageri" -
U Manager di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir, Süleyman Hilmi Özer, hà dettu chì u numeru di passageri di YHT, chì hè statu messu in serviziu trà Eskişehir è Ankara in marzu di u 2009, aumenta ogni ghjornu.
Esprimendu chì i citadini amanu assai YHT, Özer hà cuntinuatu cusì:
"Attualmente, u tempu di viaghju di 1,5 ore trà Eskişehir è Ankara hè diventatu u mutivu più preferitu per i passageri. À u listessu tempu, esse sicuru è furnisce i nostri passageri cun u cunfortu di l'aeronave sò fattori impurtanti. Avemu 20 voli reciproci trà Eskişehir è Ankara cù YHT. Ci sò ancu voli YHT da Ankara à Konya. Avemu dinò cunnessione di treni d'alta velocità à Kütahya. Furnemu ancu trasportu cumminatu cunnessu à a strada à Bursa. Ancu quì, i passageri sò trasferiti à YHT cù autobus pieni. U tempu di viaghju trà Bursa è Ankara, chì hè attualmente 6 ore, hè stata ridutta à 4 ore grazie à u Trenu d'Alta Velocità. Avà, e persone venenu à Eskişehir in gruppi è viaghjanu intornu. L'aumentu di e cumpagnie di tour è guida hè un altru indicatore di questu ".
-Doppiu capitale-
Furnendu u serviziu trà Ankara è Eskişehir, YHT hà attiratu intensi visitatori à Eskişehir, in particulare da Ankara, Bursa, Konya è e cità circundante. Hà aumentatu l'interessu di i turisti lucali da parechje cità in Eskişehir.
Cù a fine di a linea YHT Ankara-Istanbul, u numeru di visitatori à Eskişehir, chì si prepara à celebrà a doppia capitale di u mondu turcu in 2013 è u Patrimoniu Culturale Immateriale Capitale Mondiale di l'Unesco, hè previstu di aumentà significativamente.
Inoltre, Eskişehir, chì hà avutu l'attività turistica trà uttrovi è ghjugnu, hè diventatu una strada alternativa per quelli chì sò particularmente interessati à u turismu culturale in l'ultimi anni.
Mentre a migliione di l'autostrade di cunnessione di a cità cù e cità circundante cum'è "Istanbul, Bursa, Kütahya" cù YHT rende più faciule per ghjunghje à Eskişehir, a prima tappa di quelli chì venenu à a cità hè i più belli esempi di l'architettura di u 19u seculu, cù i so strade curve, i vittorii, u legnu ornamentatu, i finestri di baia regulare. Quelli chì visitanu i Musei Storici Odunpazarı Houses, Meerschaum è Caricature sò interessate in Atlıhan Handicrafts Bazaar, induve ci sò posti di travagliu induve meerschaum hè processatu è vendutu.
U Complex Kurşunlu, una di e strutture più antiche di a cità, hè ancu trà i lochi di grande interessu.
-"L'uppurtunità di vede Devrim, a prima vittura turca licenziata ..." -
I turisti chì venenu à Sazova Science, Art and Culture Park, induve si trovanu u Pirate Ship è u Castellu di Fairy Tale, visitanu i musei di l'Arte di Vetro Contemporanea, Memoria Urbana, Storia di a Republica, Eti Archeologia è Aviazione in a regione dopu à piglià un tour di trenu. in u parcu.
I turisti lucali chì passanu per Kentpark, unu di i più grandi parchi di Eskişehir, ponu vede a spiaggia artificiale induve a ghjente di a cità gode di u mare, è tastà u gustu tradiziunale di a cità, u çibör.
I turisti, chì piglianu una barca è una cavalcata in gondola nantu à u Porsuk Stream, chì ricorda i canali veneziani in Eskişehir, facenu una passeggiata intornu à Porsuk dopu a cavalcata in barca è piglianu una pausa per tè è caffè in i caffè.
I visitori ponu ancu andà à u Parcu di a Cascata per una vista d'ochju di a cità. I turisti anu visitatu ancu a Tomba di Seyit Battalgazi, Yazılıkaya, a cità sotterranea di Han è Surp Yerortutyun, a seconda chjesa armena più grande di Anatolia in Sivrihisar, è a prima Rivuluzione di l'automobile licenziata turca in Eskişehir cù i sforzi di l'ingegneri turchi, Turchia Locomotive è Motor Industry. in AS
I passageri ponu vede TÜLOMSAŞ.
I turisti lucali, chì prufittà ancu di i bagni cù e so acque termali curative, anu l'uppurtunità di vede lochi cum'è u Giardinu Giapponese è l'Isula d'Amore.
I visitatori anu ancu l'uppurtunità di tastà prudutti cum'è "çibörek, gobete, boza, zuppa di okra è met halva" cunnisciuta cum'è a cucina Eskişehir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*