Ayrancılarli vole İZBAN

Ayrancılarli vole İZBAN
Ci sò parechji sviluppi impurtanti in a tappa Torbalı di İZBAN, chì hè sempre in custruzzione. Ci sò quelli chì sustenenu chì serà benefica à a cità quant'è quelli chì s'opponenu. I desideri di a ghjente di Ayrancılar sò assai diffirenti. A ghjente di Ayrancı vole chì İZBAN passa per i so quartieri.
İZBAN, chì hè statu decisu di esse allargatu à Torbalı L'ANNU ULTI, cuntinueghja à piena velocità. I prublemi è l'aspettattivi riguardanti İZBAN sò spressi durante stu prucessu. Mentre chì parechji citadini ùn piacenu micca İZBAN perchè dividirà Torbalı in dui, certi citadini volenu chì İZBAN sia passatu vicinu à induve vive. In Ayrancılar, a stella brillanti di Torbalı, i citadini volenu İZBAN passà vicinu à u quartiere. U membru di l'Assemblea Provinciale di Cumhuriyet People's Party (CHP) Hakkı Güney hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu è hà dichjaratu chì hè pussibule per İZBAN di passà per Ayrancılar, ma questu serà à a dumanda di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım.
'CIRDEMU A PAROLA Trà DUE LABBRA'
I citadini chì vivenu in Ayrancılar, unu di i insediamenti più impurtanti di Torbalı in l'ultimi anni, volenu avà chì İZBAN passa vicinu à u quartiere. Dichjarà chì sta dumanda serà realizata solu se u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım a dumanda, Hakkı Güney hà dettu: "Ayrancılar deve ancu prufittà di a facilità di trasportu. Se custruitu, Ayrancılar serà un stabilimentu assai impurtante. Una parolla trà e labbra di u partitu di guvernu ci farà felice quì. Sustegnu chì sta questione deve esse cunsiderata prima chì i studii İZBAN sò finiti ". disse.
"VULemu chì e prumesse sò tenute"
U membru di l'Assemblea Provinciale CHP Hakkı Güney, chì hà dichjaratu chì e prumesse fatte annantu à AYRANCILAR esse un distrittu ùn sò micca state mantenute, per quessa, saria assai benefiziu per a ghjente di passà a linea İZBAN per Ayrancılar, è hà dettu: "Per l'ultimi dui anni, prumesse. sò stati fatti per Ayrancılar per esse un distrittu. Ma i prumessi ùn sò sempre stati tenuti. Sta situazione hà fattu a ghjente di Ayrancılar assai triste. A ghjente era ingannata per esse un distrittu. Oghje, i citadini volenu chì a linea İZBAN passa per Ayrancılar. Speremu chì l'autorità agiranu cun sensibilità in questa situazione ". disse.

Surghjente: http://www.egehaberi.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*