Binali Yıldırım hà valutatu i so 10 anni in u ministeru

Binali Yıldırım hà valutatu i so 10 anni in u ministeru
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu ch'ellu hà lasciatu 10 anni in daretu in u ministeru è chì anu intrapresu una larga varietà di prughjetti, ma soprattuttu u sviluppu di e ferrovie li rende assai felice. Dichjarà chì anu sguassatu e tracce di mezzo seculu di negligenza in e ferrovie in 10 anni, custruendu novi linee cunvinziunali cù Marmaray, treni à alta velocità è rinnuvà e strade, u ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Quandu guardemu in daretu, avemu furnitu assai volte più servizii chì ùn ponu micca in 50 anni. Tuttavia, hè stata trascurata tantu per anni chì ciò chì hè statu fattu ùn hè di sicuru micca abbastanza. Avemu sempre assai travagliu da fà. "Avemu determinatu i nostri scopi, è cuntinuemu à travaglià ininterrottamente in linea cù questi scopi", disse.
Binali Yıldırım hà dichjaratu chì 30 miliardi di lire di risorse sò stati trasferiti à u settore ferroviariu durante u so ministeru, è chì anu attribuitu a parte di u leone di u budgetu 13.9 di u Ministeru di 2013 miliardi di lire à e ferrovie, è hà dettu:
"56 per centu di u bilanciu di u ministeru serà spesu in prughjetti ferroviari. I Ferrovii seranu seguiti da l'autostrade cù u 28 per centu, e cumunicazioni cù u 7 per centu, e compagnie aeree cù u 5 per centu è l'investimenti di u settore marittimu cù u 4 per centu. Stu budgetu significa ancu chì i diritti di e ferrovie sò stati restituiti, anche tardi. L'esprimu à ogni occasione; Mi piace à e ferrovie, sò fieru di i ferroviari. L'ultimi 10 anni anu dimustratu chì; I mo amichi di ferrovia ùn m'anu mai lasciatu. Ùn avemu micca pensatu solu à l'oghje, avemu realizatu prughjetti chì portanu Turchia in u futuru. Implementemu Marmaray, u prughjettu di u seculu chì unisce dui cuntinenti chì u mondu invidia. Puderaghju cun tranquillità chì avemu sguassatu e tracce di un mezu seculu di negligenza in e ferrovie custruendu novi linee cunvinziunali cù Marmaray, YHT è rinnuvà e strade. Avemu avutu linee di ferrovia chì sò state custruite 150 anni fà è sò state intaccate finu à oghje. "Avemu avutu ancu l'uppurtunità di rinnuvàli".
Trenu veloce, trenu lento, risultatu: 41 morti
U 22 di lugliu di u 2004, u trenu Yakup Kadri Karaosmanoğlu, chì facia un serviziu di trenu acceleratu trà Ankara è Istanbul, hà deragliatu vicinu à Pamukova per via di una velocità eccessiva, causendu a morte di 230 di un totale di 41 passageri è a ferita di 80. . In l'investigazioni realizati dopu à l'accidentu, hè statu capitu chì i servizii di treni accelerati sò stati cuminciati prima chì l'infrastruttura esistente era pronta per a velocità prevista. Hè statu determinatu chì u trenu hà intrutu in a curva dopu à a stazione di Mekece à una vitezza di 132 chilometri è quandu i roti di u vagone s'alzavanu, l'equilibriu hè statu disturbatu è u trenu s'hè vultatu.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*