Bombardier furnisce u primu metro Movia d'altu rendimentu à l'Autorità di Trasportu Terrestre di Singapore

In uttrovi 2012, Bombardier hà furnitu u primu novu trenu MOVIA cumplettamente automaticu à l'Autorità di Trasportu Terrestre di Singapore (KTD), duie settimane prima di a scadenza di u cuntrattu.
U primu sistema di metro cumplettamente automatizatu per a Singapore City Center Line (KMH), custruitu da Bombardier, purterà circa un milione di passageri à ghjornu quandu sarà cumplettamente operativu in u 2017, è custituirà a prima fase di u più longu (42 km) di u mondu senza driver. linea di transitu rapidu (HTD).
A Singapore City Center Line, a quinta linea di trasportu publicu di Singapore, serà messa in serviziu gradualmente in 2013, 2015 è 2017. A prima fase include sei stazioni da Chinatown à Bugis. A 2nd City Center Line da Bukit Panjang à Rochor riducerà u tempu di viaghju à a cità da 1 ora à 20 minuti. Partendu da Bukit Panjang, a linea passerà per u corridor Bukit Timah prima di fusione cù KMH 1 à Bugis. A tappa finale traspurtarà i passageri in u livante à u centru di a cità. Cù 10 stazioni novi chì si intersecanu in 34 punti di transitu, a City Center Line migliurà e cunnessione di a rete ferroviaria esistente è furnisce un accessu direttu à u Central Business District è Marina Bay da i corridori nord-ovest è est di l'isula. A linea di u sistema di trasportu serà operata da SBS Transit, chì hà acquistatu i diritti operativi per 19 anni.
Avè un sistema di trasportu publicu di prima classe per più di 25 anni, Singapore hè ancu ricunnisciutu cum'è unu di i clienti principali in u mondu. Hè per quessa chì KTD aspetta u più altu livellu di qualità è eccellenza da i fornitori. Hè stata una fonte d'orgogliu per Bombardier per esse attribuitu u cuntrattu in u 2008 per u disignu, l'ingegneria, a fabricazione, l'assemblea, a prova è a messa in serviziu di a flotta di 73 vitture di MOVIA automaticu. I novi treni automatichi sò stati cuncepiti in Europa è assemblati da a joint venture di Bombardier in Cina, CBRC (Changchun Bombardier Railway Vehicles Co. Ltd.).

Fonte: Bombardier

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*