Decisione di stop sorpresa in Bursa T1 Tram (News Speciali)

Surprise in Bursa T1 Tram: L'applicazione hè stata fatta da i pruprietarii di i minibus chì travaglianu annantu à a linea Sculpture-Garage per anni, è anu dumandatu l'annullamentu di u prughjettu di a linea di tram, chì hè stata offerta sottu u nome T1. In u casu di u Dolmuscular, u tribunale hà cuncessu un sughjornu di esicuzzioni per "mancanza di legislazione".
Cusì…
Niyazi İlgün, Ayten İnce, Berkan Ak, Yunus Yıldıran, Nurettin Öztürk, Ethem Özballı, Emine Ertem, İbrahim Özen, Kadri İnan, Fatih Çiçek, Mümin Kabsız, Talip İlgün, in l'Amministrazione, in l'archiviu Yavuz Türk, in l'Amministrazione. CORTE, RAIEKE wLESSNAZ, İsszil esszing, Adem YEnLmaz, Suat Terk, Cekeget Tülek, Iütfi önzan, Ihütfi önzez, ortuhot önumez, ilruhim öngez, Ücinu öztag l'attore. si trova.
Richiesta…
I 30 querelanti, chì operanu u minibus nantu à a linea Sculpture-Garage, anu dumandatu i seguenti in u casu di a sospensjoni di l'esecuzione presentata à a 2a Corte Amministrativa di Bursa:
A…
"A decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Bursa datata u 1 in quantu à l'appruvazioni di u cambiamentu di u pianu di sviluppu di implementazione in scala 1/1 per u prughjettu di u trattu di a linea di tramvia di Kent Square-Statue (T1000) Bursa T19.04.2012 hè luntanu da spiegà chì ùn averà micca cunsequenze negative per a sucità ".
Due…
"U scopu principale di a municipalità hè di creà un sistema di trasportu uniforme chì serà sottu u so cuntrollu è prufittu".
Un altru prublema tecnicu hè ghjuntu mentre a 2a Corte Amministrativa di Bursa hà decisu in a causa presentata per questi motivi.
Perchè…
In a decisione, a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hè stata mandata à u Cunsigliu Regionale di Conservazione di u Patrimoniu Culturale di Bursa è à a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione, u Cunsigliu Regionale di Conservazione hà pigliatu a decisione approprita u 21.06.2012, è a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione cù una lettera datata 20.06.2012. Hè enfatizatu chì "hè statu mandatu à u Ministeru per appruvazioni".
A stu puntu…
Dopu à dì, "... hè statu capitu chì i cambiamenti di u pianu sò stati sospesi trà 31.7-31.8 2012 prima ch'elli sò stati appruvati da u Ministeru è ancu micca appruvati ", hè ricurdatu chì u cambiamentu di u pianu deve esse annunziatu in Internet per 30. ghjorni dopu l'appruvazioni di u Ministeru.
È dopu…
Hè decisu chì l'iniziu di a custruzzione prima di a fine di sti prucessi hà da risultatu in "danni irreparabili è impussibili":
Suspensione di l'esecuzione.
In verità…
A decisione di sospettà l'esecuzione di a demanda presentata da i cunduttori di dolmus hè stata una sorpresa cumpleta per a custruzzione di u tram.
U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà valutatu u sviluppu cusì:
"A fermata principale è u centru di mantenimentu di u tram hè in Kültürpark. Siccomu hè una zona prutetta, l'appruvazioni di u Cunsigliu di Conservazione hè necessaria. L'Assemblea appruvò a decisione di l'Assemblea è l'hà mandatu à Ankara. Ma u Ministeru hà ritardatu l'appruvazioni ".
Hà datu l'infurmazioni seguenti:
"Ùn ci hè micca prublema cù u prugettu. U sughjettu hè solu nantu à Kulturpark. Aghju parlatu cù u ministeru. Dicenu chì era un mess. Appruvaranu a decisione immediatamente, u ragiunamentu di a corte sparirà ".
-"Questa decisione ùn ferma micca u tram" -
Quandu a 2ª Corte Amministrativa di Bursa hà dumandatu cumu a decisione di a permanenza di l'esecuzione affetta a custruzzione di u tram, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu:
"A decisione di a corte hè nantu à a legislazione di u pianu, ùn ci hè micca prublema cù u prugettu. Avemu cuminciatu a custruzzione per ùn perde u tempu, avà vene l'appruvazioni di u Ministeru.
Hà enfatizatu chì:
"A decisione hè di Kültürpark, chì hè una zona prutetta. Ùn ci hè micca un tali prublema in e strade. Dunque, sta decisione ùn ferma micca u tram, a so custruzzione cuntinueghja.

Surghjente:  Ahmet Emin Yılmaz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*