U presidente di a Federazione di l'Associazioni Hittite di Çorum, Cemal Emir, hà dettu chì anu da inizià una campagna per custruisce un aeroportu è portà un trenu d'alta velocità à Çorum.

U presidente di a Federazione di l'Associazioni Hittite di Çorum, Cemal Emir, hà dettu chì anu da inizià una campagna per custruisce un aeroportu è portà un trenu d'alta velocità à Çorum. Emir hà visitatu i dirigenti di a federazione chì l'accumpagnavanu è u presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è l'Industria di Çorum (TSO) Çetin Başaranhıncal.
Fornendu infurmazioni nantu à l'attività di a federazione, Emir hà dichjaratu chì a federazione, cun sede in Ankara, hà quasi 60 membri è chì volenu urganizà ancu in Istanbul è Izmir. Indittendu chì millaie di residenti di Çorum campanu in a capitale Ankara, Emir hà dettu:
"In Ankara, dopu à a pupulazione di Ankara, a maiò parte di a ghjente di Çorum campa. Semu i primi in stu campu, ma malgradu stu putenziale, simu l'ultimi in l'educazione, a cultura è a pulitica. U nostru scopu hè di riunite a ghjente di Çorum in a capitale è aghjunghje valori à u nostru paese. Lanciaremu ancu una campagna nantu à l'aeroportu è u trenu d'alta veloce, chì sò trà i prublemi maiò di a nostra cità. Trasmetteremu sta dumanda è u desideriu à tutti ".
-"U nostru denominatore cumunu hè Çorum, a nostra porta hè sempre aperta quandu avete bisognu"
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TSO, Çetin Başaranhıncal, hà dichjaratu chì a pupulazione di Çorum chì vive in Ankara hè alta è chì ci sò circa 180 associazioni da Çorum, ma hà enfatizatu chì ùn puderanu micca riunite.
Başaranhıncal hà dettu: "Se simu inseme, allora seremu forti".
"Avemu bisognu di fà una certa autocritica. Tutti i prughjetti passanu per Ankara. Hè ovvi ciò chì altre pruvince facenu. Ùn avemu micca statu capace di ottene u disegnu desideratu finu à avà, ma questu ùn deve micca significatu chì andrà cusì. I Ghjorni di Promozione Çorum tenuti in Ankara u mese passatu era una organizazione assai bona. Tali avvenimenti duveranu cuntinuà ", disse.
Başaranhincal hà ancu toccu u prublema di l'aeroportu è di a ferrovia, è hà dettu:
"Ùn hà micca sensu per noi di discutiri nantu à quale cità custruisce un aeroportu è pruvà à ottene una parte di questu. Avemu da mustrà e nostre verità è ghjustificazioni. Pudete voce a nostra dumanda di l'aeroportu in ogni locu. Se vulemu chjarificà u prublema di a ferrovia, prima dumandemu a ferrovia per u trasportu di merci. In questu riguardu, duvemu cuntinuà a nostra lotta finu à ch'ellu ci sia in u trenu. U nostru denominatore mediu hè Çorum, a nostra porta hè sempre aperta quandu avete bisognu ".

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*