U trasferimentu di a linea ferroviaria hà causatu à u statu perde 744 milioni

U trasferimentu di a linea ferroviaria hà causatu à u statu perde 744 milioni
Si girò fora chì l'imprese chì vincìu l'offerta per a custruzzione di una centrale idroelettrica (HEPP) nantu à u fiumu Murat, invece d'avè da fà i costi di rimpiazzamentu di a linea ferroviaria chì serà sottu à a diga, l'hanu demolita à u statu. U deputatu di CHP Mersin Aytuğ Aıcı hà annunziatu chì u costu di u travagliu caricatu nantu à u statu hè di 744 milioni di lire, è chì u dannu chì u statu sopporterà ùn hè micca limitatu à questu.
Aytuğ Aıcı, chì hè ancu un deputatu onorariu di u Parlamentu di Bingöl, hà dichjaratu ch'ellu farà una serie di cunferenze di stampa in Bingöl in a cunferenza di stampa ch'ellu hà tenutu cù u presidente provinciale di CHP Bingöl, Mustafa Kurban, in Bingöl. Atici hà datu prima infurmazione nantu à u pirottu fattu nantu à a centrale idroelettrica chì hè stata custruita nantu à u fiumu Murat, chì si unisce à u fiume Eufrate chì scorri trà Palu-Genc-Muş.
Dichjarà chì u Cunsigliu di Regulamentu di u Mercatu di l'Energia hà cuncessu una licenza per a custruzzione di l'HEPP, è chì sti licenze sò datu in forma di "custruisce-operate-trasferimentu", Atici hà dettu: "E cumpagnie chì dumandanu una licenza facenu un sondaghju di terra è calculate. tutte e spese prima di l'applicazione. Queste spese pò esse autostrada, ferrovia, electricità, linee telefoniche chì saranu sottu à a diga. Dopu tutte queste spese, se a cumpagnia crede chì hà da guadagnà vendendu l'electricità ottenuta da quì, entrerà in questu affari ".
Dichjarà chì l'imprese duveranu impegnà per copre queste spese mentre piglianu u travagliu, Aıcı cuntinuò e so parolle cum'è seguente:
"Hè decisu di custruisce quattru centrali idroelettriche chjamate 'Castellu 1', 'Castellu 2', 'Beyhan 1' è 'Beyhan 2' nantu à u fiumu Murat. Una cumpagnia vene è principia a custruzzione ottenendu una licenza da l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia per custruisce queste dighe è vende l'electricità chì pruduce. Tuttavia, vede ancu chì ci hè una linea di ferruvia induve serà custruitu a presa. Di solitu, deve cambià a strada di sta linea di ferrovia ellu stessu, ma cumu riesce à trasfiriri stu travagliu à u statu.
Dichjarà chì "a sustituzione di a linea Ferroviaria di 114 km trà Palu-Genc-Muş, chì hè stata trasferita à u statu, hè stata messa in licitazione è u costu era di circa 744 milioni di lire", Atici di CHP hà dettu: "L'offerta pare normale. da l'esternu, 15 cumpagnie anu participatu à l'offerta è questu hè un numeru normale. "In ogni casu, quandu e cumpagnie sò state investigate, hà suggeritu chì queste cumpagnie travaglianu inseme in parechji travaglii è a sicura hè a stessa. Dichjarà chì ci hè un scontu di 60 per centu in l'offerte aperte tenute da u guvernu in a regione Bingol, Aıcı hà cuntinuatu cusì:
"Per u trasferimentu di a linea ferroviaria, chì hè stata offerta per 744 milioni, u nostru statu decide ancu di esproprià. Tuttavia, postu chì ùn ci hè micca una tale applicazione in a lege, una decisione di u Cabinet hè urgentemente emessa è publicata in a Gazzetta Ufficiale datata u 15 di ghjennaghju di u 2012 è numerata 28174. Sicondu sta decisione, TCDD hè autorizatu per l'espropriazione urgente di circa 4 milioni 458 mila 492 metri quadrati di immubiliare inseme cù e strutture nantu à questu. Ùn sapemu ancu quantu hè u costu di sta espropriazione ".
DUMANDE PESANTE À U MINISTRU YILDIRIM
Aytuğ Aıcı di CHP hà fattu e seguenti dumande à u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım in a cunferenza di stampa:
"- Perchè fate u statu à pagà 744 milioni di lire, chì hè a tarifa di cambiamentu di a strada ferroviaria è a cumpagnia hà da pagà?
– Perchè avete fattu sta offerta per metudu d’invitu ?
- Perchè avete accettatu un scontu di 60 per centu, mentri travaglii simili sò generalmente pruposti cù un scontu di 16.7 per centu in a regione?
– Hè una cuincidenza simplice chì l’impresa chì hà pigliatu l’offerta di cambiamentu di rotta è l’impresa chì hà custruitu a diga sò listessi ?
– Chì hè a quantità di e transazzione chì fate cù a decisione di «espropriazione urgente» ?
-Infine, sse cose vi cunvene micca ? Ùn a to cuscenza ùn hà micca malatu quandu u dirittu di l'orfanu hè manghjatu ?

Surghjente: http://www.gazetecileronline.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*