Doppelmayr celebra u 120 anniversariu

Doppelmayr, u capu mundiale in l'ingegneria, a qualità è a tecnulugia in l'industria di a funivia, celebra quist'annu u so 120 anniversariu. Fundatore di a cumpagnia Konrad Doppelmayr  Doppelmayr, chì hà iniziatu u so funziunamentu 120 anni fà, quandu hà cuminciatu à custruì machini muderni è affidabili in u settore di a funivia, cuntinua sta tradizione senza interruzzione.

I dati brillanti di a cumpagnia hè ancu riflessu in i risultati di 2011/12. I rivenuti di Doppelmayr sò stati à 628 milioni d'euros, più di 10 milioni d'euros da l'annu passatu. Inoltre, u numeru di l'impiegati di a cumpagnia hè aumentatu di 3.7% in u mondu. Duranti u periodu coperto da u rapportu, parechje cità in Doppelmayr Sudamerica è l'Europa.

Cù e so innovazioni di produttu cuncentrate à u cliente, Doppelmayr cuntinueghja à assicurà l'adattazione constante di i metudi di fabricazione è i materiali utilizati per l'ultime state-of-the-art è ancu i sfidi in i mercati mundiali. In questu modu, Doppelmayr pò espansione a so pruduzzione in u settore turisticu è urbanu di funivia, è ancu a so pusizioni cum'è un capu di tecnulugia è innuvazione in installazioni di trasportu è stabilisce una basa solida per u successu di l'imprese sustenibile.

A gestione di a Cumpagnia aspetta risultati operativi massimi cù un fatturatu crescente per l'annu cummerciale 2012/13.

 

Fonte: RopeWays.net

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*