Francia Italia Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Protestò

L'investimentu ferroviariu talianu appruvatu
L'investimentu ferroviariu talianu appruvatu

I gruppi ambientalisti opposti à u prughjettu di u trenu à grande velocità Francia-Italia, chì hè previstu di esse custruitu trà Francia è Italia, anu fattu una manifestazione in a cità di Lione. U presidente francese François Hollande è u primu ministru talianu Mario Monti anu firmatu u cuntruversu prughjettu di u trenu à grande velocità Lione-Turin.

I manifestanti sò di l'opinione chì u prugettu hè una spesa inutile durante a crisa ecunomica: "Pensu chì stu prughjettu ùn hè micca necessariu, dannosu, solu u travagliu di l'infrastruttura costa 24 miliardi d'euros. Perchè i soldi publichi ùn sò micca usati per altre cose in questu tempu di crisa? Questa hè una quistione chì tutti i citadini sensibili anu u dirittu di dumandà ".

In u prughjettu di u trenu à grande velocità Francia-Italia, un tunnel di 57 chilometri serà custruitu in a regione Alpi trà Lione è Turinu. Dopu à a fine di u prugettu, u tempu di viaghju in trenu di 7 ore trà Parigi è Milano serà ridutta à 4 ore. A linea di treni d'alta velocità hè prevista per entre in serviziu in 2028 o 2029.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*