I sogni diventanu realtà u primu tramvia lucali nantu à i binari (News Speciali)

Tram di i vermi à seta
Tram di i vermi à seta

I sogni diventanu realità Primu Tram Domestic On Rails: u Sindaco Metropolitanu Recep Altepe, dicendu chì u primu tram lucale pruduttu in Bursa hè l'orgogliu di Turchia, "I nostri sogni sò diventati realtà, simu assai fieri. U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan farà u primu viaghju di stu tram, firmatu in Bursa, durante a so visita à a nostra cità.

U primu tram lucale, chì hè statu pruduttu in Bursa sottu a guida di a Municipalità Metropolitana è cuncepitu cù un aspettu di "verme di seta" inspiratu da i simboli di a cità, hè statu purtatu à l'attellu BURULAŞ. U sindaco metropolitanu Recep Altepe, Durmazlar hà fattu un test drive nantu à u primu tram naziunale pruduttu da

U presidente Altepe hà dichjaratu chì Bursa hà ottenutu un successu seriu chì farà u so nome cunnisciutu in u mondu sanu, "Avemu mantene a nostra prumessa durante u prucessu elettorale è pruducia u primu tram lucale cù i nostri industriali Bursa. I nostri sogni sò diventati realtà.
U tram pruduttu in Bursa hè avà nantu à i binari ", disse.

Enfatizendu chì l'obiettivu di produzzione di l'industria di Bursa hè assai altu, u sindaco Altepe hà dettu: "U vermu di seta hè sbarcatu nantu à a ferrovia. Hè una situazione assai impurtante per Bursa è Turchia. L'industria di Bursa hà righjuntu u so scopu di produzzione. I veiculi chì avemu acquistatu da l'esteru cù enormi somme di soldi seranu avà pruduciuti in Bursa. Tuttu u sistema meccanicu, elettronicu è di gestione di stu primu veiculu domesticu hè interamente pruduzzione di Bursa. Per a prima volta, avemu pruduciutu un veiculu cù a nostra propria patente, sottu a nostra propria marca ".

Ricordendu chì anu u scopu di fà di Bursa una marca in ogni aspettu, u sindaco Altepe hà dettu chì u primu veiculu chì hè statu messu nantu à a ferrovia hè statu cuncepitu in una struttura muderna, di classe mundiale è di qualità europea. Aghjunghjendu chì a pruduzzione di i veiculi cuntinueghja, u presidente Altepe hà aghjustatu: "U nostru scopu hè di vende sti veiculi à l'esteru è di mette trilioni in e casse di Turchia. Avemu mantenutu a nostra prumessa durante u prucessu elettorale, simu fieri è entusiasti di cumpiendu u nostru duvere ".

"Bursa hà fattu una grande mossa"

Espristendu chì u mondu hà bisognu di un mercatu di circa 15 trilione di dollari in una projezzione di 1 anni, u presidente Altepe hà enfatizatu chì Turchia duveria ancu prufittà di sta parte. Nutendu chì i test drive di u primu vagone domesticu, chì era ancu cuntrullatu da ingegneri taliani è tedeschi, anu cuminciatu, u sindaco Altepe hà dettu: "Bursa hà fattu una grande mossa. Scopremu chì e marche mundiali pruducianu in Bursa da avà. Vulemu fà pruduzzione di marca, micca subcontractors. Stu veiculu diventò l'orgogliu micca solu di Bursa, ma ancu di Turchia. Cunduceremu ancu u primu veiculu domesticu durante a visita di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan à Bursa.

Sindaco Altepe, sottu a supervisione di u Cunsigliu di Sindaco di a Municipalità Metropolitana Taha Aydın, Durmazlar Felicitatu tutta a squadra di pruduzzione domestica di tram furmata in u so corpu per u so travagliu successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*